Marka Subway® wprowadza na rynek nowość – sandwicza przygotowywanego na płaskim chlebie tzw. flatbread. To kolejny produkt, który po pozytywnej reakcji rodzimych konsumentów, będzie dostępny w restauracjach całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. I kolejne potwierdzenie, że Polska jest dla sieci jednym z priorytetowych rynków.
Do tej pory na podstawie testów przeprowadzonych w polskich restauracjach marka Subway® zdecydowała się na poszerzenie menu w restauracjach Europy Środkowo-Wschodniej m.in. o sandwicze z pastą avocado i sandwicze przygotowywane na nietypowym płaskim chlebie, tzw. flatbread.
-
Każdy nowy produkt, który przygotowujemy, musi spełniać nasze wymogi dotyczące wartości odżywczych i kalorii, ale także musi pasować do standardów operacyjnych obowiązujących w sieci Subway® - mówi Georg Buhrkohl, specjalista do spraw żywności marki. -
Jednak ostateczną decyzję o jego wprowadzeniu na rynek podejmujemy po otrzymaniu pozytywnej opinii naszych klientów. To ich potrzeby, gusta i smaki decydują o jego implementacji na dany rynek.
Polska – zaraz po Rosji, jest największym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej, na którym działa franczyza Subway®. Jak pokazują badania Polacy coraz chętniej jadają poza domem i są ciekawi nowości, dlatego ze względu na potencjał rynku oraz jego gotowość na przyjęcie nieznanych dotąd kulinarnych rozwiązań stał się on naturalnym wyborem marki do przeprowadzania testów konsumenckich. Prócz nowych pozycji w menu marka sprawdza na polskim rynku także niestandardowe formaty restauracji np. Subway® Café, punkt zaprojektowana tak, by umożliwić klientom szybkie i wygodne zakupy. W Europie Środkowo-Wschodniej pierwsze dwa lokale w nowym formacie zostały otwarte w Katowicach i węgierskim Ceglet.
Tagi: