Subway odnotował 8% wzrost sprzedaży w 2012 r.

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-04-05 | 09:55
Rok 2012 był dla marki SUBWAY® bardzo udany. Od lat jest liderem restauracji szybkiej obsługi z ponad 39 tys. punktów franczyzowych w 102 krajach świata . W tym roku ilość franczyz poza USA i Kanadą przekroczyła symboliczną liczbę 10 tys., z czego 3,5 tys. punktów działa w Europie.
W Polsce w ubiegłym roku firma SUBWAY® zanotowała 15% wzrost liczby lokali oraz 12% wzrost liczby klientów restauracji otwartych przed 2012 rokiem. Udział Polski w globalnym rozwoju sieci wyniósł 2%. Obok wzrostu liczby lokali i klientów firma SUBWAY® w 2012 roku zanotowała w Polsce 8% wzrost sprzedaży.
– W minionym roku otworzyliśmy 17 nowych lokali. Punkt SUBWAY® zadebiutował m.in. w Koszalinie, a kolejnych restauracji na terenie miasta doczekały się Rzeszów, Płock, Białystok, Olsztyn i Warszawa. Ważną dla marki pozycję Polski potwierdził wybór Katowic, obok węgierskiego Cegled jako jednego z miejsc wprowadzenia w zeszłym roku nieobecnego do tej pory w Europie Środkowo-Wschodniej konceptu SUBWAY® Café – mówi Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Restauracje zlokalizowane są zarówno w centrach handlowych, jak i przy głównych ulicach, czy w niestandardowych lokalizacjach np. na dworcu PKP – jak to ma miejsce w Katowicach.
Marka SUBWAY® jest pożądanym najemcą ze względu na jej wzrastającą popularność, ale i ugruntowaną pozycję biznesową. Centra handlowe uważąją ją za rzetelnego partnera, proaktywnyego i chętnego do współpracy. Obie strony czerpią z tego korzyści – centra zyskują pewnego najemcę, poszukiwanego przez klientów, a marka SUBWAY® umacnia swoją pozycję na rynku przez obecność w dobrych lokalizacjach.
– Nasz koncept, ze względu na ofertę, ale i korzystną formę biznesową, jaką jest franczyza, prężnie się rozwija na polskim rynku. Mamy nadzieję, że poprzez coraz większą znajomość marki, ale i rozwój rynku gastronomicznego i utrwalanie się w Polsce zwyczaju jedzenia poza domem, utrzymamy dotychczasowe tempo rozwoju – dodaje Martin Princ. Dlatego też, obok nowych otwarć, plany biznesowe sieci obejmują m.in. poszerzenie oferty gastronomicznej. Sieć SUBWAY® skupi się także na rozwoju formatu Drive-Thru, czyli restauracji, w których można nabyć produkty bez konieczności wychodzenia z samochodu.
W 2013 roku liczba restauracji marki SUBWAY® w Polsce ma wzrosnąć do stu. Bieżący rok zapoczątkowano otwarciem restauracji SUBWAY® w Sopocie, przy słynnym Monciaku. A w kolejce na otwarcie czekają już następne restauracje m.in. w Poznaniu i Krakowie oraz w Łodzi. Obecnie sieć w Polsce liczy 71 lokali z kolejnymi 9 w budowie.
Marka SUBWAY® stale wspiera swoich franczyzobiorców działaniami marketingowymi. Kampanie są przygotowywane w systemie kwartalnym i prowadzone zarówno ogólnopolsko, jak i lokalnie. Wykorzystywane są wszystkie możliwe kanały komunikacji – od mediów tradycyjnych poprzez social media, outdoor, narzędzie on-line, jak i komunikację in-store i PR.
Zobacz lokale Subway w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Subway odnotował 8% wzrost sprzedaży w 2012 r.

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.