Wraz z połową maja, znajdująca się pod adresem internetowym giacomo.pl strona wizerunkowa męskiej marki odzieżowej Giacomo Conti, została wzbogacona o kolejną wersję językową. Obecnie, oprócz pełnej polskiej wersji adresowanej do rodzimego klienta, również osoby operujące językiem rosyjskim i angielskim, mają komfortową możliwość zapoznania się z informacjami o firmie.
-
Nad aspektem wielojęzyczności statycznych elementów strony zastanawialiśmy się już od jakiegoś czasu – zdradziła Magdalena Nowaczyk, kierownik działu marketingu Giacomo Conti. –
Wraz z dynamiczną ekspansją we wschodniej części Polski oraz kolejnymi otwarciami salonów w dużych, biznesowych miastach, marka Giacomo Conti zaczęła przyciągać coraz pokaźniejsze grono klientów, których rodzimym językiem jest angielski lub rosyjski. Nie cały świat mówi po polsku, a strona wizerunkowa w wielu językach to już obecnie standard dla firm oferujących globalnie konkurencyjny asortyment - dodaje.
Zasadnym wydaje się zapytać czy kolejnym etapem dla marki Giacomo Conti będzie wejście na zagraniczny rynek – marka nie potwierdza ostatecznie, ale i nie neguje krystalizowania się takiej strategii ekspansji.
Tagi: