Niemal w 100% została już wynajęta strefa rozrywkowo-rekreacyjna łódzkiego Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja, a komercjalizacja całego obiektu znacząco przekroczyła półmetek. Wśród znanych marek, które dołączyły do grona najemców, są nieobecne dotąd w Łodzi. Aktualnie trwa finalizowanie negocjacji z kolejnymi firmami.
Strefa rozrywkowo-rekreacyjna ma być okrętem flagowym Sukcesji. W obiekcie ma się znaleźć
nowoczesne, 9-salowe kino Helios (pierwszy multipleks tego operatora
w Łodzi, 2150 miejsc na salach), największy w kraju klub Pure
Jatomi Fitness i dwupoziomowa kręgielnia, która ostatnio powiększyła
grono najemców. Lokal o powierzchni ponad 3100 mkw. zaoferuje 26
profesjonalnych torów bowlingowych, stoły bilardowe, bar, taras z
wyjściem na zielony ogród, salę bankietową z widokiem na panoramę Łodzi i
specjalną strefę dla VIP-ów.
Główni najemcy galerii handlowej to: supermarket Piotr i Paweł, drogeria Rossmann, elektromarket Avans oraz dwupoziomowe sklepy odzieżowe H&M i Reserved. Pierwsze łódzkie salony firmowe otworzą w Sukcesji m.in. Sports Direct (odzież, obuwie i sprzęt sportowy międzynarodowych marek) oraz Pako Lorente (dwa lokale - z odzieżą męską i nowy koncept). Tu również zadebiutuje w Łodzi autoryzowany salon iDream ze sprzętem Apple, a atrakcją strefy dziecięcej stanie się jedyny w łódzkim centrum handlowym Jupi Park. Ofertę modową wzbogacą sklepy Carry, Top Secret, Mohito, Cropp, House i Sinsay.
Wśród lokali gastronomicznych nowymi na łódzkim rynku będą np. pijalnia kawy i czekolady Mount Blanc, restauracje Papa Jack (kuchnia amerykańska i meksykańska) i Olimp (serwująca posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę) oraz kawiarnia BLeaf (pierwsza placówka nowej marki w Polsce). W strefie food court znajdą się też m.in. McDonald’s i Subway.
Tagi: