W czwartek 28 września, w miejscowości Ryki przy ulicy Warszawskiej, Stokrotka Sp. z o.o. otworzyła 400. placówkę detaliczną. Sieć konsekwentnie realizując swoją strategię rozwoju, planuje otworzyć do końca bieżącego roku jeszcze co najmniej 40 nowych sklepów w całym kraju, tak aby na koniec roku dysponować portfolio 444 placówek.
Nowa strategia rozwoju, od momentu jej wdrożenia przez Stokrotkę w 2013 roku, umożliwiła sieci podwojenie liczby dotychczas posiadanych sklepów. Firma utrzymuje dynamiczne tempo otwarć nowych placówek detalicznych dzięki nowoczesnym formatom sklepów: supermarket i market, które doskonale sprawdzają się w różnych otoczeniach konkurencyjnych na terenie całego kraju. Są one wspierane przez nowoczesną i sprawną logistykę własną sieci. Dzięki tym przewagom konkurencyjnym, osiągnięte w ostatnich latach wysokie tempo rozwoju czyni ze Stokrotki jedną z najszybciej rozwijających się sieci detalicznych w Polsce.
- Spółka, dzięki nieustannemu doskonaleniu posiadanych formatów – może pochwalić się nie tylko szybko rosnącą liczbą nowych sklepów, ale także stale zwiększającym się poziomem zysków. Zarówno poziom rentowności, jak i osiągane wyniki sprzedażowe przewyższają średnie rynkowe w branży. Bogata oferta produktów świeżych i regionalnych możliwa była do zaoferowania, dzięki wdrożeniu przez nas najnowocześniejszych rozwiązań w obszarze logistyki. To one wspierają dynamiczny rozwój organiczny sieci. Stokrotka, to bardzo dobrze rozpoznawalna marka. Właśnie dlatego, a także dzięki nowoczesnym formatom sprzedaży, znajduje uznanie wśród naszych klientów
– podsumowuje prezes zarządu Dariusz Kalinowski.