Do grona najemców warszawskiej galerii, zlokalizowanej przy ulicy Wołoskiej, dołączył fragowy salon marki Steve Madden Polska.
W 1990 roku, mając zaledwie 1100 dolarów na koncie Madden skupił całą swoją twórczą energię na wyprodukowaniu w fabryce w Queens modeli butów, które szybko wyznaczyły trendy na kolejne sezony. Jego projekty były nowatorskie i jednocześnie świetnie się sprzedawały. Wieść o oryginalnym projektancie z Queens błyskawicznie obiegła ulice Nowego Jorku To właśnie wtedy „Amerykański sen” Steve'a stał się rzeczywistością, narodziła się marka Steve Madden.
Zainspirowany butami noszonymi przez jego ulubione gwiazdy glam rocka lat 70’ wyprodukował nowatorski model butów na platformie, który stał się początkiem nowego trendu. Jego biegłość w prognozowaniu trendów wypchnęła go na szczyt.
Choć Steve Madden zdobył już ugruntowaną pozycję na rynku, to nie zatrzymuje się nawet na chwilę i nieustannie się rozwija:
Inspiruje mnie to, co noszą ludzie na ulicach od Nowego Jorku po Londyn. Moje pomysły i inspiracje czerpię z rytmu ulicy na całym świecie. Dziś to projektanci i marki kreują to co modne. Moda przyszłości będzie wszystkim tym w czym młodzi chłopcy i dziewczyny będą czuli się wygodnie i dobrze i co będą mogli dowolnie miksować wyrażając swój indywidualny styl.
Steve Madden posiada 124 sklepy detaliczne (w tym 3 sklepy internetowe) w Stanach Zjednoczonych. Dystrybucja obejmuje także domy towarowe, sklepy specjalistyczne, luksusowe sklepy detaliczne, sieci handlowe. Poza granicami Stanów Zjednoczonych buty marek należących do Steve'a Maddena są sprzedawane w 200 sklepach i 200 shop-in-shop w 55 krajach.