Dokładnie dziś, 25 sierpnia Starbucks otworzył swoją pierwszą kawiarnię w Bydgoszczy. To kolejne miasto, w którym marka rozwija swój biznes. Nowa lokalizacja to odpowiedź na oczekiwania klientów oraz realizacja strategii poszerzania dostępności marki na rynku.
Starbucks w Polsce obecny do tej pory w 9 największych miastach w kraju (Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław, Katowice, Łódź, Szczecin, Gdańsk, Gdynia), rozwija portfolio i uruchamia kolejną kawiarnię w nowym miejscu.
Starbucks zadebiutował w Bydgoszczy 25 sierpnia w centrum handlowym przy ul. Wojska Polskiego. W miarę rozwoju biznesu w przyszłości można spodziewać się otwarć kolejnych kawiarni w tym mieście.
- Otwarcie pierwszego lokalu w Bydgoszczy to dla nas duże wydarzenie - mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucks Polska. – W związku ze stałym rozwojem sieci stopniowo poszerzamy zasięg działalności, stąd nowe miasto w naszym portfolio. Wiemy też, że ta lokalizacja była wyczekiwana przez fanów Starbucks w Bydgoszczy, dlatego cieszymy się, że uruchomiliśmy tu naszą pierwszą kawiarnię – dodaje.
W nowo otwartym lokalu jest łącznie 50 miejsc siedzących dla gości, w tym także dostępnych na zewnętrznym patio. Wnętrze to połączenie drewna i surowych dodatków, w którym głównym elementem dekoracyjnym jest grafika z wulkanem i polami uprawy kawy. Nowa kawiarnia idealnie sprawdzi się jako miejsce na odpoczynek w przerwie między zakupami. Goście będą mogli przyjemnie spędzić czas ze znajomymi, prowadzić spotkania biznesowe, znajdą także przestrzeń do pracy lub nauki. W lokalu oprócz standardowych kanap i foteli, dostępne są także stół konferencyjny, gniazdka elektryczne i szybkie łącze Wi-Fi.