Starbucks, jedna z największych na świecie sieci kawiarnianych, oraz Danone, światowy producent produktów nabiałowych, 23 sierpnia ogłosiły, ze podpisały umowę. Zakłada ona wspólną pracę nad stworzeniem wyboru zdrowych jogurtów, które sprzedawane będą w kawiarniach Starbucks.
Współpraca pomoże marce Danone promować spożycie jogurtów w Stanach Zjednoczonych oraz powiększy ofertę Evolution Fresh, która dostępna jest w Starbucks. Nowy produkt w ofercie Evolution Fresh to pyszny i zdrowy grecki jogurt typu parfait. Produkt jest efektem współpracy Starbucks i Danone i jest on dostępny wyłącznie w ofercie kawiarni i sklepach sieciowych Danone. Jogurt dołączy do oferty Starbucks wiosną 2014, natomiast w sklepach Danone pojawi się w 2015 roku. Szersza dystrybucja na rynkach światowych przewidywana jest dopiero po osiągnięciu sukcesu na rynku amerykańskim.
Howard Schultz, CEO firmy Starbucks, przyznaje, że jego firma chce kierować się dobrem swoich klientów i proponować im zdrową i innowacyjną żywność. Potwierdza też, że klienci bardzo dobrze zareagowali na ofertę Evolution Fresh, w której znajdują się właśnie takie produkty.
-
Mimo, że zainteresowanie ofertą jogurtową szybko rośnie, ciągle ma ono mały zasięg. Dlatego też Stany Zjednoczone są kluczową szansą dla firmy Danone. Niedawny sukces oferty jogurtów greckich oraz naszej marki Oikos potwierdzają, że jest zapotrzebowanie na smaczne, ale też zdrowe produkty. Wierzymy, że sukces ten będzie kontynuowany dzięki dystrybucji produktów w sieci Starbucks - mówi CEO firmy Danone, Franck Riboud.
Aspekty finansowe umowy Starbucks i Danone nie zostały ujawnione.
Tagi: