Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, zanotowała wzrost sprzedaży detalicznej w kwietniu. Wzrosła również marża detaliczna, która w porównaniu do tego samego miesiąca roku poprzedniego zwiększyła się o 34%.
Łącznie sprzedaż detaliczna i hurtowa spółki Bytom od stycznia do kwietnia 2015 r. wyniosła 35,63 mln zł, co oznacza wzrost o 28,3% w porównaniu z wynikiem z 2014 r., który ukształtował się na poziomie 27,78 mln zł. Tylko w kwietniu br. spółka osiągnęła łącznie 10,06 mln zł przychodów ze sprzedaży i tym samym odnotowała wzrost sprzedaży o 29,8% w stosunku do analogicznego miesiąca sprzed roku.
W raportowanym okresie wzrosła również szacunkowa wartość marży detalicznej brutto, która ukształtowała się na poziomie 5,89 mln zł.
Powyższe dane, tj. zrealizowana sprzedaż oraz marża w kwietniu 2015 r. oraz kwietniu 2014 r. nie zawierają przychodów ze sprzedaży materiałów do produkcji podwykonawcom, które realizowane są na minimalnej marży.
Tagi: