Wartość sprzedaży towarów w polskich sklepach Coccodrillo wzrosła w I kwartale 2015 roku o ponad jedną piątą. Przychody odzieżowej spółki CDRL ze sprzedaży w sieci detalicznej w kraju wyniosły w trzech pierwszych miesiącach roku 25,58 mln zł i były o 22% wyższe niż przed rokiem.
W samym marcu polskie sklepy pod szyldem Coccodrillo zarobiły 9,85 mln zł – czyli o 17% więcej niż rok wcześniej.
-
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, jakie osiągają nasze sklepy. Dzięki świetnym projektom, oraz bardzo wysokiej jakości produktów, umacniamy pozycję rynkową Coccodrillo w Polsce – powiedział prezes Marek Dworczak.
W marcu dobre wyniki zanotował również sklep internetowy Coccodrillo. Wartość sprzedaży w segmencie e-commerce wyniosła 0,59 mln zł, co oznacza wzrost o 23%.
-
Prawdopodobnie jeszcze w II kwartale tego roku otworzymy nową wersję sklepu internetowego, dzięki której będziemy mogli lepiej i sprawniej obsługiwać klientów, a także wprowadzać bardziej zaawansowane akcje promocyjne – zaznaczył wiceprezes Tomasz Przybyła.
Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii.
Tagi: