Wstępne wyniki sprzedaży* Grupy AmRest w pierwszym kwartale 2015 roku wyniosły 750,3 mln zł i były o 11,3% wyższe niż przed rokiem. W tym samym okresie sprzedaż Grupy w walutach lokalnych wzrosła o 16,3%.
Sprzedaż wygenerowana na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej wyniosła w pierwszym kwartale 2015 roku 446,2 mln zł, co stanowi wzrost o 13,9% w porównaniu do pierwszego kwartału 2014 roku. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 14%.
Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 87,5 mln zł i były o 7,7% niższe w porównaniu do pierwszego kwartału 2014 roku. W walucie lokalnej sprzedaż tej dywizji wzrosła o 35,5%.
Na rynku hiszpańskim sprzedaż w pierwszym kwartale 2015 roku wyniosła 162,9 mln zł i była o 11,7% wyższa niż przed rokiem. W walucie lokalnej odnotowano wzrost o 11,4%.
Przychody dywizji Nowe Rynki osiągnęły w pierwszym kwartale 2015 roku poziom 53,8 mln zł i były o 28,5% wyższe w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej (wzrost o 11,5% w walutach lokalnych).
*
Wyniki wstępne zawierają pewne szacunki wynikające ze specyfiki w obszarze rozliczeń kosztów łańcucha dostaw.
Tagi: