Szeptuchy.pl to kolejny uczestnik projektu Shopping Mall Marketing 2018. Firma zajmuje się marketingiem szeptanym. Zaczynali od marketingu w trybie offline, by wejść w świat buzz marketingu w trybie online. Są połączeniem public relations, marketingu, reklamy czy firmy eventowej, działającej na forach w sieci.
Szeptuchy.pl aktywizują uczestników dyskusji do działań, przedstawiają produkty w sposób przystępny dla końcowego odbiorcy, jak również wspomagają bieżące kampanie czy konkursy swoich klientów. Firma zajmuje się także reakcją na hejt, zmienia postrzeganie marki, wzmacnia wizerunek i nie pozwala na tworzenie fałszywego obrazu w Internecie.
Szeptuchy.pl stworzone zostały z myślą o markach aktywnych w sieci. Wyspecjalizowali się w marketingu szeptanym i w działaniach na forach co potwierdza 10-cio letnie doświadczenie w e-marketingu i działalność całej firmy przez 29 lat na rynku. Wysoka jakość i niskie ceny to zasługa lokalizacji siedziby firmy, która mieści się niespełna 80 km od stolicy, dzięki czemu szybkie spotkania z kontrahentami nie stanowią problemu, a pracownicy nie stoją godzinami w korkach co wpływa na jakość świadczonych usług.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!