Spinmedia Group Sp. z o. o. specjalizująca się w dostarczaniu profesjonalnych usług i rozwiązań w dziedzinie marketingu sensorycznego obecna będzie w projekcie wydawniczym Shopping Mall Marketing 2018
Spinmedia oferuje rozwiązania w zakresie audio, aroma oraz video marketingu zarówno dla sieci handlowych jak i pojedynczych sklepów. Zarząd i zespół tworzący firmę to osoby z wieloletnim doświadczeniem i znajomością rynku zdobytą podczas pracy w firmach fonograficznych, rozgłośniach radiowych i agencjach reklamowych.
Branża, w której działa spółka jest jedną z najszybciej rozwijających się na rynku usług marketingowych. Proponowane rozwiązania to usługi szyte na miarę, dobrane pod uwarunkowania przedstawione przez Klienta. W połączeniu ze sprawnie działającą obsługą posprzedażową firma dba o to, aby jakość usługi była zawsze na najwyższym poziomie.
Chcąc zajmować w segmencie marketingu sensorycznego wysoką pozycję Spinmedia inwestuje w wiedzę pracowników, biorących udział w szkoleniach podnoszących ich umiejętności i znajomość nowych rozwiązań technicznych oraz programowych.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!