SPAR Polska wystartował z aplikacją mobilną, dostępną na platformach iOS i Android. Aplikacja jest nowoczesnym narzędziem ułatwiającym zakupy i komunikującym aktualne promocje.
Aplikacja sprawi, że zakupy w sklepach SPAR staną się jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Kilkoma kliknięciami na smartphonie klienci sieci będą mogli stworzyć spersonalizowaną listę zakupów, a następnie udostępnić ją na maila, SMS-em lub komunikatorami internetowymi. Pozwala również na zapoznanie się z aktualną ofertą gazetki promocyjnej oraz wyłapanie najlepszych, cenowych okazji. Aplikacja umożliwia także przeglądanie dobrze znanego klientom SPAR kwartalnika „Ze smakiem”, do tej pory dostępnego w formie drukowanej w placówkach sieci oraz na stronie internetowej firmy. Wygodną dla klientów opcją będzie również możliwość dodania do aplikacji karty klienta, co wyeliminuje konieczność noszenia jej w portfelu.
Oprócz tego, dzięki aplikacji w prosty sposób klienci będą mogli odszukać sklepy SPAR w swojej okolicy i sprawdzić godziny ich otwarcia. Aplikacja połączona jest z Google Maps, co umożliwi szybkie i skuteczne namierzanie najbliższego sklepu i uzyskanie wskazówek w nawigacji.
W niedalekiej przyszłości planowany jest dalszy rozwój i rozszerzenie właściwości aplikacji, dzięki m.in. możliwości skanowania kodów kreskowych produktów, co pozwoli na dodawanie ich do spersonalizowanej listy zakupów i dodatkowo ułatwi ten proces.
Aplikacja mobilna SPAR powstała w wyniku wsparcia start-upu w ramach programu akceleracyjnego firmy IDEO.