Sotrender: Pierwsza trójka bez zmian

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-10-07 | 18:01
Firma Sotrender opublikowała wrześniowe wydanie raportu Fanpage Trends, w którym przedstawiane są szczegółowe wyniki polskich stron na Facebooku, w tym centrów i sieci handlowych. Według wrześniowego zestawienia pod względem liczby fanów na Facebooku wśród centrów handlowych i supermarketów wciąż prowadzi Lidl.
Według rankingu Lidl poszczycić się może ponad 724 tys. fanów. Na drugim miejscu uplasował się profil Eksperci Tesco, z liczbą fanów przekraczającą 521 tys. Trzecie miejsce zajęła Arkadia z liczbą fanów 112 556. Tuż za podium znów znalazło się TK Maxx oraz Złote Tarasy.
Największy procentowy przyrost liczby fanów we wrześniu odnotował profil Galerii Malta w Poznaniu - wyniósł on 25%, co oznacza ponad 9 tys. nowych osób, które polubiły profil tego centrum handlowego. Efekt taki udało się Galerii Malta osiągnąć dzięki specjalnemu konkursowi z głosowaniem. Duży przyrost odnotował również Carrefour Polska, którego wzrost wyniósł 18%, co daje liczbę ponad 8 tys. osób.
W zestawieniu zaangażowania fanów korzystnie wypadły dwie śląskie galerie: Europa Centralna i Galeria Katowicka. - Pierwsza prowadzi w miarę ciekawą i rozmaitą komunikację, więc fani się angażują, ale na czoło klasyfikacji pozwolił im się wysunąć prawdziwy combos: konkurs na lajki pod zdjęciami... kotów! To była prawdziwa orgia zaangażowania i dlatego słupek w zestawieniu im tak sterczy - tłumaczy Michał Głuszak z Sotrender. - Natomiast Galeria Katowicka elegancko ograła okres wokół otwarcia dużego centrum handlowego w ważnym miejscu dużego miasta i zebrała żniwo obfitujące w entuzjastyczne lajki i liczne komentarze.
W ostatnim czasie zakończyły się duże konkursy Arkadii i Warszawy Wileńskiej, które zaowocowały znacznymi przyrostami fanów. Efekty tych działań nie są jednak imponujące. - Okazuje się, że cieniutko to wygląda - ocenia Michał Głuszak. - Arkadia poczuła to co rozdmuchane profile Ekspertów Tesco czy Lidla mają na co dzień i musiała zadowolić się zaangażowaniem na poziomie 1%. Warszawa Wileńska to już w ogóle przepadła a wrześniowy dopływ fanów ledwo zrekompensował ich odwrót. No ale zawsze można się pocieszać pozyskanym znacznym gronem odbiorców reklam.
Fanpage Trends to comiesięczny raport, w którym profile na Facebooku porównywane są w czterech głównych kategoriach: pod względem liczby fanów i jego przyrostu, liczby zaangażowanych fanów, interaktywności oraz liczby osób, które o tym mówią. Fanpage′e biorące udział w rankingu przyporządkowane są do odpowiednich grup produktowych. Jedną z nich są centra handlowe.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-12-06 do 2013-12-24

Zobacz także

Sotrender: Pierwsza trójka bez zmian

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.