Michał Głuszak, content manager w Performance Media:
Po emocjonującym grudniu przyszedł miesiąc lekko nudny. Niewiele ciekawego działo się w styczniowym zestawieniu. Lidl Polska przebił granicę połowy miliona fanów i to jest fakt chyba najgodniejszy odnotowania. Eksperci Tesco "pozbierali" się po grudniowym knock downie i w styczniu dotrzymywali największemu rywalowi tempa w pozyskiwaniu nowych fanów. Ponadto zdecydowanie górują nad nim w angażowaniu swoich fanów, co daje prawdziwy powód do zadowolenia.
W tej samej klasyfikacji za ich plecy wdrapał się TKMaxx, spychając tym samym z podium jedyną galerię handlową. Wśród tych ostatnich największe postępy zrobiła Galeria Krakowska, która dzięki aplikacji konkursowej urosła o 1/10. W rankingu angażowania fanów wyróżnia się olsztyńska Alfa. Łatwo jednak dostrzec, że duża w tym zasługa ankiety z "chwytliwym" pytaniem.
Do ciekawego przetasowania doszło w Rzeszowie, gdzie Millenium Hall ustąpiło pierwszeństwa w liczbie fanów Galerii Rzeszów. Obie mają teraz ponad 15 tys. na liczniku, ale Galeria Rzeszów jest przecież o rok młodsza od swojej bezpośredniej rywalki.
Tagi: