Sotrender: Luty znów należał do Lidla

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-03-08 | 17:58
Luty dla centrów handlowych upłynął pod znakiem walentynek. Konkursy i zabawy związane ze świętem zakochanych stały się podstawą najbardziej spektakularnych osiągnięć ubiegłego miesiąca. Największy wzrost fanów na swoich fanpage′ach odnotowali: Lidl, Bonarka City Center. Również Galeria Świdnicka zdołała uaktywnić swoich fanów. Okazuje się, że warto stawiać na zróżnicowaną komunikację ze swoimi klientami.
Aktywność fanów w mediach społecznościowych poszczególnych centrów handlowcyh skomentował Jędrzej Deryło, social media manager z Concept Interactive:
Obserwowaliśmy więc 35-proc. zwiększenie liczby fanów przez Bonarka City Center oraz zdecydowane prowadzenie Galerii Świdnickiej i Galerii Twierdza Zamość pod względem procentu zaangażowanych fanów, a także Relative Interactivity.
Statystycznie miniony miesiąc znowu należał do Lidl Polska. Supermarket zwiększył liczbę swoich fanów o 51 tys., czyli więcej niż wynosi łączna liczba fanów trzeciej strony w tej kategorii - TK Maxx w Polsce! Tym samym po trzech miesiącach od wyprzedzenia Ekspertów Tesco, Lidl prowadzi z konkurencją już o prawie 100 tys. fanów.
Jaką komunikację obserwujemy na tym fanpage′u? Przede wszystkim zróżnicowaną. Mamy tu więc zarówno treści blisko związane z marką: linki do produktów na stronie firmy, zachęcanie do fizycznych odwiedzin w sklepach czy informacje o działaniach CSR, jak i wpisy bardziej od marki oddalone: lifestylowe i nastawione na wygenerowanie interakcji - o feriach, Dniu Pozytywnego Myślenia czy Dniu Kota. Zresztą koty, a raczej ich zdjęcia - podobnie jak fotki piaszczystych plaż, małych dzieci czy słodkich psów - są w komunikacji Lidla wykorzystywane dość szeroko. Choć facebookowym heavy userom takie obrazki już dawno się opatrzyły, to statystyki nie kłamią: bobasy, kotki, plaże czy szczeniaczki nadal królują na Facebooku, co akurat Lidl umiejętnie wykorzystuje.
Warto zwrócić uwagę, że na facebookowej stronie Lidla bardzo dużym wzięciem cieszą się posty z odnośnikami do zewnętrznego serwisu contentowego, zawierającego wartościowe przepisy kulinarne. Popularność tych wpisów stanowi kolejny dowód skuteczności narzędzi content marketingu, zapewniającego internautom wartościowe treści, przyciągającego i na dłużej zatrzymującego ich na stronach firmy.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Sotrender: Luty znów należał do Lidla

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.