Firma Sontender zaprezentowała najnowsze wydanie raportu Fanpage Trends, w którym przedstawiono szczegółowe wyniki polskich stron na Facebooku, również centrów sieci handlowych. Lipiec należał do Lidla, który nie tylko dysponuje największym profilem, ale odnotowuje też najlepsze wyniki, jeśli chodzi o komunikację z fanami.
W lipcu do grona profili supermarketowo-centrohandlowych dołączyła Warszawa Wileńska. Zorganizowanie konkursu, w którym codziennie można wygrać karty podarunkowe, dało efekt pozyskania blisko 50% fanów, których na chwilę obecną jest ponad 50 tysięcy.
Jeśli chodzi o angażowanie fanów do działania, a przede wszystkim klikania, wyróżniają się CH Karolinka i Revii Park. -
Ładnie prowadzą ten profil, angażują i przede wszystkim na pewno realizują cele, które mogą być czołowymi celami centrum handlowego na Facebooku. Jeżeli jesteś adminem/menedżerem fanpage′a galerii handlowej na Fejsie i masz kryzys twórczy - CH Karolinka na pewno go pobudzi! - zachwyca się Michał Głuszak, ekspert komentujący dla Sotrender. Także Manufaktura nie zostaje w tyle - na swoim profilu dyskutują z fanami i pokazują, jak wzbudzić w kimś po drugiej stronie monitora autentyczną chęć interakcji.
Wakacyjną niespodzianką w tej branży okazała się warszawska Arkadia, która może się pochwalić profilem ze 100. tysiącami fanów. Zrobili konkurs, który przyczynił się do sześciocyfrowej liczby lajków, ale przede wszystkim stawiają na zaangażowanie i komunikację, a te są nieocenione w tej branży.
Tagi: