Sotrender: Gigantyczny skok GCH Manhattan z Gdańska

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-06-07 | 11:04
Firma Sontender zaprezentowała najnowsze wydanie raportu Fanpage Trends w którym przedstawiono szczegółowe wyniki polskich stron na Facebooku, również centrów sieci handlowych. Największy wzrost fanów na swoich fanpage′ach ponownie odnotował: Lidl oraz Manufaktura. Okazuje się, że warto stawiać na zróżnicowaną komunikację ze swoimi klientami i wielkie zaangażowanie administracji w różnorodność publikacji.
Najwięcej fanów - tradycyjnie niemal już - urosło Lidlowi. Widać, że Facebooka traktują jako istotne źródło komunikacji, bo sporo kasy inwestują w różne formaty reklamowe. Poza tym z okazji Dnia Matki wystawili do boju swoją gwiazdę, czyli Karola Okrasę, który miał dla laureatów konkursu przygotować wytworną kolację.
Wysoka liczba zaangażowanych fanów Ekspertów Tesco, to oprócz wydatków na reklamę, wynik dość sprytnej narracji i komunikacji na profilu. Niemal wszystkie publikacje to krótkie i zabawne wypowiedzi brand heroes marki, którzy już dawno zdobyli sympatię całej rzeszy klientów Tesco.
Po drugiej stronie tego samego wykresu bryluje Europa Centralna. Jest to jednak przykład negatywny, bo administracja profilu najwyraźniej tworzy małą encyklopedię zakazanych praktyk na Facebooku. Grzechem głównym minionego miesiąca był konkurs na lajki pod zdjęciami mam.
- Ciekawym wydarzeniem, które dało również wyróżniający się w wynik w statystyce zaangażowania, były oświadczyny w centrum handlowym Jantar. Dużo pozytywnych emocji wyrażonych "lajkami" i trochę kontrowersji wyrażającej się w dużej liczbie komentarzy dało w sumie wysokie miejsce w zestawieniu - mówi Michał Głuszak, ekspert z firmy Sotrender.
Indeks interaktywności, zwłaszcza tej odnoszącej się do liczby fanów profilu, wskazuje z kolei na świetną robotę na profilu Manufaktury. Bardzo zróżnicowana komunikacja i wielkie zaangażowanie administracji w różnorodność publikacji stworzyły wokół centrum prawdziwą aktywną społeczność fanów. - Europę Centralną pomijam w proteście przeciwko nieuczciwym praktykom... - dodaje Michał Głuszak.
Wg raportu wystarczyło 500 zł, a dokładniej 350 zł na zakupy ze stylistką oraz 150 zł do wydania na jakąś maskotkę GCH Manhattan z Gdańska na gigantyczny skok (o 82 pozycje!) w zestawieniu średniej liczby osób, które udzielają się na profilu. Konkurs z głosowaniem na zdjęcia i przeciętne nagrody za 500 zł... Tylko tyle...
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-06-23 do 2013-06-23

Zobacz także

Sotrender: Gigantyczny skok GCH Manhattan z Gdańska

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.