W wyniku realizacji ostatnio podpisanych i obecnie negocjowanych umów, głównie na rynku niemieckim, a jednocześnie minimalnego wpływu na działalność firmy polityczno-ekonomicznych zawirowań w Rosji i na Ukrainie, Solar planuje przyspieszenie tempa rozwoju zagranicznego w 2015 r.
Z końcem 2014 roku sieć sprzedaży Solar liczyła 77 sklepów własnych (w tym outlety), a łącznie ze sklepami partnerskimi i sklepami franczyzowymi zlokalizowanym w Polsce i zagranicą, obejmowała 233 placówki, w tym bardzo sklep internetowy.
-
W 2015 roku będziemy konsekwentnie realizowali nakreślony kierunek zmian, widząc jako główne cele zwiększenie sprzedaży i jak najwyższy poziom działania firmy na rynku krajowym, a także przyspieszenie rozwoju Solaru poza granicami kraju - informuje w liście do zarządu Stanisław Bogacki, prezes Zarządu Solar Company S.A.
W ocenie Zarządu, dotychczasowa pozycja marki Solar na rynku krajowym motywuje do aktywnej ekspansji zagranicznej. Grupa zamierza aktywnie rozszerzać działalność na rynkach zagranicznych poprzez rozwój sieci sklepów franczyzowych oraz partnerskich, a w pierwszej kolejności planuje ekspansję na rynek niemiecki i rosyjski.
Grupa zamierza aktywnie pozyskiwać nowych partnerów zagranicznych poprzez współpracę z wyspecjalizowanymi organizacjami zrzeszającymi tego typu podmioty oraz uczestnictwo w międzynarodowych targach modowych. W dalszej perspektywie plany zakładają również wprowadzenie marki na kolejne rynki europejskie oraz do krajów arabskich.
Grupa Kapitałowa Solar Company S.A. jest właścicielem marki Solar, jednej z polskich marek modowych skierowanych do kobiet. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych (torebki, paski, czapki, kapelusze, chusty, szaliki, rękawiczki, okulary przeciwsłoneczne, parasolki oraz biżuteria). Kolekcje marki tworzone są z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, młodych duchem, dbających o swój wygląd, ceniących elegancję z odrobiną ekstrawagancji.
Tagi: