Aroma-marketing w Galerii Wisła został podany jako przykład skutecznej
formy przedświątecznego marketingu w audycji Radiowej Trójki „Za, a
nawet przeciw” Kuby Strzyczkowskiego oraz w artykule tygodnika Wprost.
Od kilku tygodni klientów przekraczających próg Galerii Wisła w Płocku wita apetyczny aromat pieczonego jabłka z cynamonem. Ale ten zapach nie pochodzi z piekarni, ani z żadnej kawiarni. Zapach pompowany jest przez specjalne urządzenia podpięte do sieci klimatyzacji.
Pracownicy sklepów nie ukrywają, że zapach wpłynął na nastroje klientów. - Z dnia na dzień zmieniła się atmosfera w centrum. Klienci pytają nas o źródło tego przyjemnego zapachu – mówią sprzedawcy. Aromat ciasta wspomagany jest przez świąteczną muzykę, oraz imponującą iluminację, zdobiącą zarówno wnętrza jak i zewnętrzną elewację centrum.
Zaaranżowano kąciki związane z tematyką bożonarodzeniową: Chatkę Świętego Mikołaja oraz Zagrodę Reniferów. Wejścia do galerii zostały obudowane specjalnymi, zimowymi atrapami stylizowanymi na drewniane chatki Św Mikolaja. Galeria Wisła co roku stara się zaskakiwać klientów atrakcjami dotychczas niespotykanymi na lokalnym rynku.
W tym roku poza aroma-marketingiem atrakcję stanowią żywe renifery z którymi każdy może sobie zrobić zdjęcie. Animowana wyspa Eskimosów to atrakcja stworzona specjalnie z myślą o najmłodszych. Działania te przypominają klientom o zbliżających się Świętach i sygnalizują, że to już ostatni czas na przedświąteczne zakupy.
Tagi: