Skok sprzedaży Redanu w styczniu

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-02-21 | 16:32
Grupa Kapitałowa Redan uzyskała w styczniu 31,6 mln zł przychodów, co oznacza 18% wzrost rok do roku. Poziom marży handlowej był zbliżony do uzyskanej rok wcześniej. W styczniu szczególnie udana była sprzedaż w segmencie modowym, która poprawiła się o blisko jedną trzecią.
O 18% do 31,6 mln zł wzrosły w styczniu łączne przychody Grupy Redan S.A., właściciela marek Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket. Według wstępnych szacunków Grupa zrealizowała w tym okresie marżę handlową na poziomie 41%, czyli tylko o nieco ponad 1 p.p. mniej niż rok wcześniej.
Początek roku był szczególnie udany dla części modowej. Sprzedaż odzieży oferowanej pod markami Top Secret, Troll i Drywash w styczniu bieżącego roku sięgnęła 17,4 mln zł. To o 29% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. - Wysoka dynamika przychodów w segmencie modowym wynika w dużej mierze z bardzo dobrej sprzedaży na rynkach zagranicznych – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redan S.A. W tym kanale w styczniu, licząc rok do roku, obroty niemal się podwoiły. Handel na rynku ukraińskim i rosyjskim zapewnia Grupie Redan już blisko jedną czwartą obrotów tego segmentu i systematycznie zwiększa się jego znaczenie.
Stale bardzo duży wzrost przychodów notuje także segment e-commerce. Sprzedaż we wszystkich e-sklepach w Polsce i na Ukrainie w styczniu była także niemal dwa razy większa niż rok wcześniej, co oznacza utrzymanie tempa wzrostu w tym kanale sprzedaży na poziomie osiąganym w minionym roku. - Jeszcze dużo większe wzrosty przychodów, w porównaniu z krajowym e-commerce, notujemy w sprzedaży on-line na rynkach zagranicznych. Choć na razie nie stanowią one znaczących udziałów w łącznych obrotach sektora fashion, to bardzo wysoka dynamika przekraczająca 300% jest jednak istotnym prognostykiem na kolejne okresy – stwierdził Kruszyński.
Znaczący wzrost obrotów segmentu modowego został okupiony tylko nieznacznym pogorszeniem poziomu marży, która w styczniu r/r spadła o 2 p.p. do 44%. - To głównie efekt prowadzonych wyprzedaży, które dominowały w tym miesiącu – tłumaczy Wiceprezes Redanu.
W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec stycznia 2013 r. funkcjonowało 224 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 35,3 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 10% r/r.
W sieci dyskontowej TextilMarket obroty w styczniu 2013 r., w porównaniu z analogicznym okresem 2012 r., wzrosły o 7% do 14,2 mln zł. Szacunkowa marża handlowa wynosiła blisko 38% i była niższa o 1 p.p. od marży ze stycznia 2012 r. Sieć TextilMarket na koniec stycznia składała się z 275 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,8 tys. m2, co oznacza 10% przyrost powierzchni handlowej r/r.
Zobacz sklepy Top Secret w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Top Secret
Zobacz sklepy Troll w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Troll
Zobacz kolekcje marki Drywash
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-02-11 do 2013-02-14

Zobacz także

Skok sprzedaży Redanu w styczniu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.