Oferta lubińskiej Cuprum Arena powiększyła się o Sinsay – markę odzieżową skierowaną do dziewczyn w wieku 15-24, które świadomie kreują swój wizerunek. Nowy salon ma powierzchnię 303 m kw. i znajduje się na I piętrze galerii handlowej.
-
Cały czas pracujemy nad poszerzaniem oferty Cuprum Arena. Nasz tenant mix dopasowujemy do wymagań klientów. Marka Sinsay wpisuje się w najnowsze trendy, a tym samym wzmacnia atrakcyjność naszego obiektu - mówi Karol Semik, manager ds. komercjalizacji lubińskiej galerii, należącej do spółki MGC Inwest.
Sinsay dedykuje swoje kolekcje dziewczynom, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Różnorodność, nietuzinkowe projekty mocno osadzone w najnowszych trendach, odważne wzory i nadruki to niewątpliwie główne atuty propozycji marki Sinsay. Znakiem rozpoznawczym brandu są T-shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria. Zgodnie z motto marki „I’m good but not an angel” projekty powstają z myślą o dziewczynach, które nie boją się modowych eksperymentów i świadomie kreują swój wizerunek.
Tagi: