Podczas odbywającej się w Wiedniu w ubiegły czwartek międzynarodowej gali ICSC Solal Marketing Awards, firma Metro Properties zdobyła nagrodę „silver winner” w kategorii „Brand Awareness & (Re)positioning”.
Celem Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych (ICSC) jest rozwijanie branży centrów handlowych i promowanie jej roli w dystrybucji towarów i usług. Nagrody ICSC Solal Marketing przyznawane są za najlepsze wyniki w zakresie działań marketingowych, tak aby nagradzać firmy i centra handlowe z najbardziej skutecznymi kampaniami. Uznając najlepsze praktyki i wybitne wyniki marketingowe, nagrody ICSC Solal Marketing są postrzegane jako wzorzec jakości w całej branży.
Liga taneczna M1DanceBattle była pierwszym tego typu przedsięwzięciem w Polsce. To 17 imprez w 9 różnych miastach Polski, przeszło 500 tancerzy w 95 grupach tanecznych. Projekt składał się z różnorodnych elementów artystycznych takich jak walki i pokazy grup tanecznych, warsztaty tańca z jurorami, pokazy beatbox, pokazy mistrzów tańca i występy muzyczne. Organizowane wcześniej zawody taneczne były pojedynczymi imprezami – z których firma Metro Properties, zarządca 9 centrów handlowych M1 stworzyła po raz pierwszy ciągły ranking rozgrywek. Pula nagród całej ligi wyniosła ponad 130 tys. zł, a w Wielkim Finale do wygrania było 2x15 tys. zł.
ICSC SOLAL Marketing Awards to najbardziej prestiżowy konkurs z dziedziny marketingu w branży nieruchomości komercyjnych w Europie i Afryce Południowej. Metro Properties za akcję M1 Dance Battle otrzymała drugie miejsce, tuż za pierwszymi ex aequo Posnanią i Market Place Shoping Centre w Bolton UK.