Silesia City Center poszerza ofertę dostępnych w centrum najpopularniejszych sklepów sieciowych. Do grona najemców dołączył właśnie Medicine, dynamicznie rozwijający się brand, szczególnie popularny wśród osób młodych, ceniących sobie różnorodność i autorskie rozwiązania.
Marka otworzyła w centrum salon o powierzchni 218 m kw. Możliwe to było dzięki rekomercjalizacji, która właśnie rozpoczyna się w Silesii. W ofercie nowego salonu znalazły się ubrania dla kobiet i mężczyzn, m.in. bluzy, jeansy, sukienki, koszule, spodnie, kurtki oraz dodatki m.in. torby, biżuteria, szaliki i chusty. Z kolei wnętrze salonu zostało stworzone zgodnie ze światowymi trendami, a jego charakter podkreślają elementy stylu vintage. -
To dziś jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek odzieżowych na polskim rynku, która zyskuje coraz większe grono fanów. Jest to także marka, której od Silesii oczekiwali nasi klienci, zwłaszcza spora grupa osób młodych, robiących u nas zakupy. Pojawienie się salonu Medicine uzupełnia więc ciągle rozszerzający się w Silesii segment ulubionych sklepów sieciowych - mówi Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
Ta oferta to dziś ponad 200 sklepów z ubraniami i dodatkami, a wśród nich sklepy największych rynkowych graczy m.in. Inditex (Massimo Dutti, Zara, Straivarius, Bershka, Pull&Bear) i LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay, YFL). W Silesii działa także jeden z największych na południu Polski salonów H&M i H&M Kids oraz jedyny na Śląsku salon COS - brandu, będącego młodszą siostrą H&M. Z popularnych „sieciówek” w Silesii znajdują się także salony New Look, C&A, New Yorker, Terranova, Big Star, New Yorker. -
Sklepy sieciowe to dziś najpopularniejsza część oferty Silesii, która w najbliższych miesiącach będzie się dynamicznie rozwijała o kolejne brandy, w tym kilka unikalnych. Otwarcie salonu Medicine jest dopiero początkiem tych zmian - zapowiada Piotr Gajda.
Tagi: