Silesia City Center poszerza ofertę dostępnych wyłącznie u siebie unikalnych marek odzieżowych. Do grona najemców dołączył właśnie salon Femestage, nowy brand, którego dyrektorem kreatywnym jest Eva Minge.
Unikalne marki stanowią już blisko 30% oferty Silesia City Center. Ich odsetek od kilku lat systematycznie rośnie. Pod tym względem Silesia jest dziś liderem na południu Polski. W portfolio galerii znajdują się już takie marki jak m.in. COS, La Mania, Calvin Klein Jeans, Together (multibrand polskich projektantów), Minty dot, Tommy Hilfiger, Coccinelle czy jedyny na południu Polski salon Burberry.
Teraz do tego grona dołącza pierwszy na Śląsku salon Femestage, nowej marki odzieżowej dla kobiet, której dyrektorem kreatywnym jest Eva Minge. Pojawienie się nowego salonu w Silesii jest efektem prowadzonej od kilku tygodni rekomercjalizacji. Sklep Femstage został otwarty w miejscu do niedawna działającego jeszcze butiku Evy Minge&Esotique.
-
Pomimo rekomercjalizacji Eva Minge pozostaje w Silesii. Pojawia się jednak w innej odsłonie, ze swoim nowym projektem, jakim jest Femestage. To debiutujący na polskim rynku brand, bardzo świeży, nowoczesny, atrakcyjny dla kobiet - mówi Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
Ale Femestage poszerza nie tylko listę unikalnych marek. Dla tego największego na Śląsku centrum handlowego jest to kolejny przypadek, w którym marka wybiera Silesia City Center na swój lokalny debiut. Do tej pory takie decyzje podjęły m.in. Weekend by Max Mara, Pinko, Guess, Bizuu, Furla i Tommy Hilfiger.
-
Femestage wzbogaca nasze portfolio zarówno o markę unikalną, jak również o markę polską i markę tworzoną jednocześnie przez znanego polskiego projektanta. To jest ten segment oferty, który ostatnimi laty Polki polubiły szczególnie. Przykładem są ostatnie otwarcia m.in. salonów Lidii Kality czy Bizuu, jakie miały miejsce w Silesii.
W kolekcji Femestage znajdziemy połączenie ponadczasowej klasyki z nowoczesną wrażliwością. To marka dla kobiet, które stawiają na prostotę, ciekawą formę oraz jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość. Cała kolekcja została podzielona na trzy linie - Office, Daily i Party. Każda z nich łączy wysokiej jakości tkaniny. W kolekcji znajdziemy ciekawe połączenia materiałów i form oraz autorskie wzory naniesione na tkaniny. Premiera marki Femestage odbyła się podczas Fashion Week Poland kwietniu 2015 r.
Tagi: