Siedem kolejnych firm dołączyło do grona najemców łódzkiego centrum handlowo-rozrywkowego Sukcesja. Są wśród nich marki nieobecne dotychczas w Łodzi oraz marka nowa na polskim rynku. Wzbogacą ofertę handlową, rozrywkową i gastronomiczną powstającego obiektu.
Nowoczesna kręgielnia o powierzchni 3134 mkw. zajmie dwupoziomowy lokal w strefie rozrywkowo-rekreacyjnej, w której znajdą się także 9-salowe kino Helios i największy w Polsce klub Pure Jatomi Fitness. Do dyspozycji gości będą m.in.: 26 profesjonalnych torów bowlingowych (14 na dolnym i 12 na górnym poziomie), stoły bilardowe, bar, taras z wyjściem na zielony ogród oraz sala bankietowa z widokiem na panoramę miasta. Na wyższej kondygnacji przewidziana jest specjalna strefa dla VIP-ów.
Na poziomie -1 galerii handlowej zostanie otwarty salon Carry (969 mkw.), popularnej polskiej marki modowej, oferującej odzież o swobodnej stylistyce, projektowanej z myślą o szerokim odbiorcy.
Ofertę gastronomiczną powiększą dwa nowe lokale - pierwsza w Łodzi restauracja Papa Jack (201 mkw.), serwująca dania kuchni amerykańskiej i meksykańskiej, oraz kawiarnia BLeaf (100 mkw.), pierwszy lokal nowej marki na polskim rynku.
Pako Lorente, producent odzieży męskiej, otworzy w Sukcesji dwa salony – jeden ze swoją sztandarową ofertą (98 mkw. na najniższej kondygnacji) i drugi pod szyldem nowej marki, nieobecnej jeszcze na rynku (76 mkw. na parterze). Firma nie ma dotychczas sklepów w Łodzi. Specjalizuje się przede wszystkim w produkcji koszul wizytowych, ale od pięciu lat poszerza asortyment.
Na parterze galerii handlowej zostanie też usytuowany salon Apart (140 mkw.) z biżuterią i zegarkami. Marka istnieje od 30 lat, prowadzi około 190 firmowych sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy.
Nowy salon telefonii komórkowej Play (34 mkw.) znajdzie się natomiast na poziomie + 1.
Tagi: