O 11% do 25 mln zł wzrosły w styczniu br. przychody odzieżowej sieci dyskontowej TXM w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Największą dynamikę zanotował kanał e-commerce, którego obroty zwiększyły się w tym okresie o 26%.
Szacunkowa wartość przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez TXM S.A. w styczniu 2017 r. wyniosła 25 mln zł, co oznacza wzrost o 11% w porównaniu do stycznia poprzedniego roku. Z tego przychody sklepu internetowego www.txm24.pl w styczniu 2017 r. wyniosły 1 mln zł i były o 26% wyższe względem analogicznego okresu poprzedniego roku.
W styczniu br. osiągnęliśmy dwucyfrową w ujęciu procentowym poprawę obrotów, kontynuując wzrostowy trend z poprzednich okresów. Zwiększenie obrotów jest przede wszystkim pochodną rozwoju sieci handlowej, ale także coraz większej efektywności kanału e-commerce. Stale rosnący udział kanału internetowego w sprzedaży TXM potwierdza nasze założenia, że jest to bardzo perspektywiczna gałąź, umożliwiająca szersze dotarcie do klientów. Cieszy nas także wyraźny wzrost sprzedaży z m2 naszych nowych sklepów w wielko-powierzchniowym formacie. Świadczy to o słuszności naszej nowej strategii, rozpoczętej w ubiegłym roku
– powiedział Lech Przemieniecki, Prezes Zarządu TXM S.A.
Sieć TXM na koniec stycznia 2017 r. składała się z 406 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,5 tys. m kw., która była 29% wyższa niż na koniec stycznia 2016 r.