Sieć Jula stawia na rozwój w Polsce

2017-02-01 | 09:00

Szwedzka sieć multimarketów Jula chce dalej rozwijać się na polskim rynku i planuje kolejne inwestycje w naszym kraju. Spółka przygotowuje się do otwarcia w tym roku nowego kanału sprzedaży – sklepu internetowego. Celem działań firmy, która wierzy w potencjał polskiego rynku, jest rozwijanie  sposobów dotarcia do konsumentów w całym kraju z unikalną ofertą produktów Jula.

Jula to jedyna w Polsce sieć detaliczna oparta na rozwiniętym w krajach skandynawskich formacie multimarketu. Firma oferuje klientom smart shopping, co w przypadku Jula oznacza zakup dobrej jakości produktów w korzystnej cenie.

Jula wierzy w Polskę, ponieważ nasz kraj to rynek o ogromnym potencjale. Wiemy, że nasz format multimarketu jest unikatowy na polskim rynku. Wyniki przeprowadzonych badań i dotychczasowe doświadczenie pokazują, iż polscy konsumenci, którzy dokonali zakupów w naszych sklepach, oceniają je pozytywnie, a dla wielu stajemy się ulubionym miejscem zakupów. Z pewnością duży wpływ na to ma szeroka i bardzo często pozytywnie zaskakująca oferta. Dobra jakość artykułów produkowanych na skandynawski rynek, atrakcyjna relacja jakości do ceny oraz wygoda i dobra atmosfera zakupów gwarantują atrakcyjność naszych sklepów w oczach klienta. Widzimy wyraźnie, że w Polsce istnieje miejsce na rozwój formatu multimarketów. Jula chce tę przestrzeń zagospodarować. Chcemy rozwijać się sukcesywnie, rozpoczynając przede wszystkim od umacniania naszej pozycji w regionach, w których już jesteśmy obecni. Kolejny krok to rozszerzanie działalności na inne obszary kraju

– wyjaśnia Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.

Otwieranie nowych marketów to jednak niejedyny sposób Jula na rozwój firmy w Polsce. W bieżącym roku firma zamierza uruchomić nowy kanał sprzedaży – e-commerce. To pozwoli na dotarcie z ofertą do konsumentów w całym kraju.

– Zwyczaje i potrzeby zakupowe polskich konsumentów w dobie intensywnego rozwoju usług internetowych ulegają stałym zmianom. Jula rozumie Polaków i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Z tego właśnie względu podjęliśmy decyzję o otwarciu nowego kanału sprzedaży w postaci sklepu internetowego, który pozwoli klientom na dokonanie zakupu z dowolnego miejsca w kraju. To nasza odpowiedź na sygnały, które napływają do nas z różnych regionów Polski. Klienci oczekują, że Jula pojawi się bliżej ich domu i miejsca pracy – dodaje Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Jula

Sieć Jula stawia na rozwój w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.