W najbliższy piątek, 25 października 2013 r., Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH, otworzy jednego dnia dwie nowe perfumerie o łącznej powierzchni ponad 650 mkw.
Perfumeria Sephora w CH Riviera w Gdyni ma powierzchnię ponad 290 mkw. i znajduje się na parterze centrum handlowego, natomiast salon perfumeryjny w Poznań City Centre o powierzchni ponad 360 mkw. będzie się mieścił na pierwszym piętrze.
-
Bardzo się cieszę, że udało nam się pozyskać dwie świetne lokalizacje pod nowe perfumerie Sephora. Obecność w obiektach o wysokim potencjale jest częścią strategii rozwoju Sephora w Polsce, dzięki której jesteśmy w stanie zapewnić wysoką rentowność całej sieci i dotrzeć do nowych klientów. Strategia ta w tych trudnych czasach sprawdza się, a nasza firma pozostaje sprawdzonym partnerem biznesowym – wartość sprzedaży w Sephora rośnie, podczas gdy rynek kosmetyków selektywnych pozostaje w stagnacji. To przyczynia się do wzmocnienia naszej pozycji rynkowej jako lidera sprzedaży na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce wśród sieci perfumeryjnych z ponad 50% udziałem w tymże rynku* – powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska. -
Będziemy nadal bacznie obserwować rynek powierzchni handlowej w Polsce i w przypadku pojawienia się ciekawych nowych projektów lub wolnych lokali w już istniejących centrach handlowych, otwierać w nich nasze perfumerie. Bardzo duże środki inwestujemy również w remodeling istniejących salonów, testując nowe koncepty mebli i wyposażenia, a wszystko to w trosce o dobre samopoczucie i wrażenia zakupowe klienta – dodał Artur Garnczarek.
Z okazji uroczystego otwarcia dla wszystkich klientów, którzy odwiedzą perfumerie Sephora w tym dniu, przygotowano liczne atrakcje oraz upominki, które będą dołączane do zakupów. Panie będą mogły również bezpłatnie wypróbować najnowsze trendy w makijażu proponowane przez Sephora na sezon jesień-zima.
* Udział sprzedaży Sephora w rynku kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych w Polsce wzrósł w stosunku do zeszłego roku i wynosi 50,2% (dane Nielsen, styczeń-wrzesień 2013 r.).
Tagi: