Sephora otwiera dwie nowe perfumerie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-10-24 | 16:33
W najbliższy piątek, 25 października 2013 r., Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH, otworzy jednego dnia dwie nowe perfumerie o łącznej powierzchni ponad 650 mkw.
Perfumeria Sephora w CH Riviera w Gdyni ma powierzchnię ponad 290 mkw. i znajduje się na parterze centrum handlowego, natomiast salon perfumeryjny w Poznań City Centre o powierzchni ponad 360 mkw. będzie się mieścił na pierwszym piętrze.
- Bardzo się cieszę, że udało nam się pozyskać dwie świetne lokalizacje pod nowe perfumerie Sephora. Obecność w obiektach o wysokim potencjale jest częścią strategii rozwoju Sephora w Polsce, dzięki której jesteśmy w stanie zapewnić wysoką rentowność całej sieci i dotrzeć do nowych klientów. Strategia ta w tych trudnych czasach sprawdza się, a nasza firma pozostaje sprawdzonym partnerem biznesowym – wartość sprzedaży w Sephora rośnie, podczas gdy rynek kosmetyków selektywnych pozostaje w stagnacji. To przyczynia się do wzmocnienia naszej pozycji rynkowej jako lidera sprzedaży na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce wśród sieci perfumeryjnych z ponad 50% udziałem w tymże rynku* – powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska. - Będziemy nadal bacznie obserwować rynek powierzchni handlowej w Polsce i w przypadku pojawienia się ciekawych nowych projektów lub wolnych lokali w już istniejących centrach handlowych, otwierać w nich nasze perfumerie. Bardzo duże środki inwestujemy również w remodeling istniejących salonów, testując nowe koncepty mebli i wyposażenia, a wszystko to w trosce o dobre samopoczucie i wrażenia zakupowe klienta – dodał Artur Garnczarek.
Z okazji uroczystego otwarcia dla wszystkich klientów, którzy odwiedzą perfumerie Sephora w tym dniu, przygotowano liczne atrakcje oraz upominki, które będą dołączane do zakupów. Panie będą mogły również bezpłatnie wypróbować najnowsze trendy w makijażu proponowane przez Sephora na sezon jesień-zima.

* Udział sprzedaży Sephora w rynku kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych w Polsce wzrósł w stosunku do zeszłego roku i wynosi 50,2% (dane Nielsen, styczeń-wrzesień 2013 r.).
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Sephora otwiera dwie nowe perfumerie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.