Sephora inwestuje w rozwój swoich pracowników

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-29 | 15:24
Według badań własnych przeprowadzonych przez Sephora 70% kobiet ma problem z samodzielnym wyborem odpowiedniego kosmetyku do pielęgnacji skóry, a 39% deklaruje, że wybierając produkt do pielęgnacji twarzy kieruje się poradą konsultantki*. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientek Sephora stale inwestuje w rozwój wiedzy swoich pracowników i już po raz trzeci wybiera spośród nich Mistrza Pielęgnacji.
Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Sephora, największą sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH, aż 70% Polek ma trudności z samodzielnym wyborem produktów pielęgnacyjnych, a blisko dwóm trzecim zapytanych kobiet największy kłopot sprawia między innymi dobór preparatów odpowiednich dla ich typu skóry. Często też nie są one pewne, jakiego typu mają cerę i w związku z tym, jakie kosmetyki są dla nich najlepsze. Wiele z nich szuka porad w internecie i/lub kieruje się opiniami znajomych (odpowiednio 21 i 19%). Jednak jednym z najchętniej wykorzystywanych źródeł wiedzy na temat preparatów pielęgnacyjnych są fachowe porady konsultantek w perfumerii – przy ich pomocy kosmetyki do pielęgnacji dobiera niemal 40% ankietowanych.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientek, oczekujących profesjonalnego doradztwa i porady, jak spośród wielu rozwiązań do pielęgnacji wybrać te najbardziej pasujące danej osobie, Sephora stale inwestuje w rozwój kompetencji swoich pracowników. Dlatego już po raz trzeci organizuje wśród nich konkurs Mistrz Pielęgnacji. Celem konkursu jest podnoszenie poziomu wiedzy konsultantek Sephora w zakresie pielęgnacji skóry oraz dostępnych na rynku kosmetyków, aby na co dzień doradzały klientom jak dbać o skórę oraz dzieliły się z nimi olbrzymią wiedzą na temat najnowszych rozwiązań i preparatów.  
 
- Chcemy, żeby perfumerie Sephora były miejscem, gdzie Polki znajdą nie tylko szeroki wachlarz rozwiązań pielęgnacyjnych, ale także najlepszą w branży poradę – to właśnie taka kompleksowa oferta wyróżnia nas na rynku. Aby to osiągnąć nasi pracownicy muszą posiadać rozległą i najbardziej aktualną wiedzę na temat pielęgnacji skóry oraz nowości kosmetycznych. Regularnie więc inwestujemy w rozwój ich wiedzy i kompetencji organizując liczne programy rozwoju talentów, takie jak Mistrz Pielęgnacji. Pod okiem kosmetologów, dermatologów oraz ekspertów marek, którzy dzielą się swoją wiedzą oraz informacjami na temat najnowszych osiągnięć naukowych w ich dziedzinach, nasi konsultanci pogłębiają swoją wiedzę, a później dzielą się nią z kolegami w pracy oraz naszymi klientkami – powiedziała Magdalena Rusiecka, dyrektor ds. personalnych, Sephora Polska.   
Z roku na rok rośnie liczba pracowników biorących udział w konkursie Mistrz Pielęgnacji – chęć walki o tytuł Mistrza Pielęgnacji zadeklarowało w tym roku aż 250 uczestników, czyli o 100 więcej niż w 2012 roku. W półfinałach, które odbędą się na przełomie sierpnia i września 2013 roku, spotka się siedmiu najlepszych konsultantów, spośród których jury złożone z ekspertów Sephora oraz partnerów konkursu wyłoni Mistrza Pielęgnacji Sephora Polska 2013.
 
Udział w konkursie niesie za sobą wiele korzyści dla jego uczestników. Przede wszystkim jest to wyjątkowa okazja do podniesienia swoich kwalifikacji oraz pogłębienia wiedzy pod okiem uznanych w branży ekspertów. Na zwycięzcę czekają również atrakcyjne nagrody, w tym m.in. ekskluzywny wyjazd do Paryża i do spa.
* Wyniki ankiety przeprowadzonej przez Sephora wśród 122 uczestniczek Salonu Ekspertów Sephora w Rzeszowie (marzec 2013 r.).
Zobacz perfumerie Sephora w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-09-11 do 2013-10-31

Zobacz także

Sephora inwestuje w rozwój swoich pracowników

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.