W tym roku remodelingowi zostały poddane m.in. perfumerie w warszawskim Juniorze, w Galerii Mokotów, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku oraz w warszawskiej Arkadii. W strefach na nowo zaaranżowanych kas instalowane są duże ekrany LCD, na których wyświetlane są inspirujące materiały filmowe z imprez organizowanych przez Sephora z udziałem gwiazd, a także z pokazów mody, w których wizażyści Sephora odpowiadają za makijaż, oraz filmy instruktażowe z blogmakijaz.pl. Materiały te przyciągają uwagę klientów, dzięki czemu czas spędzony przez nich w perfumerii jest jeszcze przyjemniejszy. W perfumeriach pojawia się także na nowo zaaranżowana strefa stanowisk makijażowych w formie „Beauty Baru”. Atmosfera tej przestrzeni ma zachęcać klientki do korzystania z porad i konsultacji makijażystek i ekspertów Sephora. Salony wyposażane są także w meble z oświetleniem LED, które jest bardziej ekologiczne niż tradycyjne oświetlenie, co wpisuje się w podejście marki do dbałości o środowisko naturalne. Układ perfumerii został gruntownie przeorganizowany, dzięki czemu robienie zakupów staje się bardziej wygodne i intuicyjne.
-
Każda perfumeria po zmianie aranżacji na nasz najnowszy koncept przyciąga znacznie więcej odwiedzających niż wcześniej, dlatego już od dwóch lat inwestujemy w nowe aranżacje istniejących perfumerii. Takie podejście jest zgodne z naszą strategią wzmacniania pozycji rynkowej Sephora w największych miastach i w najbardziej atrakcyjnych centrach handlowych nie tylko poprzez samą obecność, ale również przez dostarczenie klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych w naszej sieci. Kolejnym elementem rozwoju są też nowe otwarcia w najlepszych obiektach. W tym roku otworzymy kolejne trzy perfumerie, zapewniając tym samym rozwój numeryczny – powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.
Oprócz zmiany aranżacji swoich perfumerii, Sephora będzie także otwierać nowe salony – do końca tego roku nowe perfumerie powstaną w Katowicach (Galeria Katowicka), w Gdyni (CH Riviera) i w Poznaniu (Poznań City Center).
-
To bardzo obiecujące centra handlowe i nie może nas tam zabraknąć. Bardzo rozważnie podejmujemy decyzje związane z poszerzeniem sieci sprzedaży, dlatego inwestujemy przede wszystkim w projekty realizowane przez sprawdzonych partnerów oraz te, które naszym zdaniem okażą się dużym sukcesem. Ważnym czynnikiem, który bierzemy pod uwagę przy wyborze lokalizacji jest planowany tenant mix danego obiektu i jego atrakcyjność dla klientów centrum handlowego – dodaje Artur Garnczarek.
Ważnym kryterium przy wyborze nowej lokalizacji dla kolejnych perfumerii Sephora jest zarówno potencjał obiektu, jak i jego rozmiar oraz miejsce, czyli miasto i otoczenie, w którym powstaje. Strategia rozwoju sieci Sephora zakłada otwieranie nowych perfumerii w dużych miastach, w najbardziej atrakcyjnych obiektach handlowych, które przyciągną nie tylko mieszkańców miasta, ale również całego regionu.