Sektor modowy Redanu urósł w grudniu o 33%

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-01-24 | 17:00
Grupa Kapitałowa Redan zaprezentowała wstępne wyniki skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, które narastająco po 12 miesiącach br. wyniosły 437,1 mln zł. Oznacza to 15% wzrost względem analogicznego okresu 2011 r. Marża handlowa wypracowana przez Grupę była w tym okresie na poziomie 43%, czyli o ponad 2 p.p. niższym w porównaniu do poprzedniego roku.
W samym grudniu obroty Grupy Redan wyniosły 55 mln zł i były o 20% wyższe niż przed rokiem. Szacunkowa marża handlowa Grupy, będącej właścicielem marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket, sięgnęła 44%, czyli o 3 p.p. mniej niż w grudniu 2011 r.
Szczególnie dobrą sprzedaż zanotował segment modowy, którego grudniowe obroty, licząc rok do roku, wzrosły o 33% i wyniosły 27,5 mln zł. Szacunkowa marża handlowa brutto w tym okresie wyniosła 48%, co oznacza spadek o ponad 5 p.p. r/r. - Klienci bardzo dobrze przyjęli wprowadzone przez nas w grudniu obniżki sezonowe. Odbiło się to jednak na spadku osiąganej przez nas marży handlowej – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes Zarządu Redan S.A.
Segment modowy
Narastająco przez dwanaście miesięcy 2012 r. sprzedaż artykułów pod markami Top Secret, Troll i Drywash zapewniła 213,2 mln zł przychodów. To o 17% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Marża handlowa w tym okresie spadła o 5 p.p. do 48%. Powierzchnia handlowa sklepów w 2012 r. zwiększyła się o 15%. Na koniec grudnia 2012 r. sieć sprzedaży tego segmentu liczyła 230 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 36,1 tys. m2
Segment dyskontowy
W samym grudniu obroty sieci TextilMarket poprawiły się r/r o 10% do 27,5 mln zł. Szacunkowa marża handlowa w tym miesiącu wynosiła blisko 39% i była niższa o 2 p.p. od marży z grudnia 2011 r. Narastająco od stycznia do grudnia minionego roku segment dyskontowy zapewnił łącznie 223,9 mln zł przychodów, czyli 14% więcej niż w 2011 r. Średnia marża handlowa w całym 2012 r. była na poziomie 39% i była zbliżona do osiągniętej w poprzednim roku. Powierzchnia handlowa TextilMarket urosła w 2012 r. o 10% do 60,8 tys. m2 Na koniec grudnia składała się z 275 sklepów własnych.
Zobacz sklepy Top Secret w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Top Secret
Zobacz sklepy Troll w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Troll
Zobacz kolekcje marki Drywash
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Sektor modowy Redanu urósł w grudniu o 33%

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.