To włoska marka torebek o niepowtarzalnej stylistyce. Lekkie, trwałe, kolorowe, nowoczesne – tak po krótce można scharakteryzować torby Save My Bag. Włoska dusza z międzynarodowym sukcesem. Włochy, Grecja, Belgia, Francja, Hiszpania, Monako, Portugalia, Stany Zjednoczone i wiele innych krajów cieszy się już torbami i akcesoriami marki Save My Bag. Czas i na Polskę - i to tylko w MODO.
Markę stworzyła para młodych projektantów. Postawili na niepowtarzalne kolory i eko przyjazne torby. Save My Bag to połączenie innowacyjności z elegancją. Lekkość, trwałość, oryginalny materiał, szeroka gama kolorystyczna to cechy charakterystyczne produktów, które bez wątpienia czynią markę idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnej i stylowej kobiety. Nawet w czasie deszczu Save My Bag pozwoli każdej kobiecie, niezależnie od wieku poczuć się wyjątkowo. W MODO marka zajmie butik w strefie Brand Fashion.
MODO Domy Mody to pierwszy w Polsce koncept butikowego centrum modowego. Pod jednym dachem znajdzie się ok. 350 butików. Centrum wyróżnia się dobrze zorganizowaną przestrzenią, która została podzielona na trzy strefy: Art Fashion – strefa designu, Brand Fashion – moda marek i POP Fashion – moda popularna. Każda z nich zgromadzi unikalne portfolio marek, skierowanych do konkretnego segmentu rynku. Strefy te nie będą odcięte od siebie, lecz mają przenikać tworząc jedną całość.
Powierzchnia handlowa obiektu MODO Domy Mody wynosi 16 tys. m kw. Generalnym Wykonawcą jest firma BUDNER SA, która realizuje zadanie wg projektu Pracowni APA Wojciechowski. Inwestorem jest Devin Investmens Sp. z o.o., za komercjalizację odpowiada inwestor wraz z DTZ Polska, finansujący Alior Bank S.A. Wartość inwestycji 150 mln zł.
Tagi: