Saturn rozpoczyna aktywną komunikację ze swoimi fanami w mediach społecznościowych. Sieć będzie obecna na portalach Facebook.com i Google+, a także na dedykowanym kanale w serwisie YouTube. Marka planuje także komunikację z użytkownikami forów dyskusyjnych i blogerami.
Aktywna obecność w social mediach to kolejny krok Saturna w ramach rozwoju swojej strategii online po uruchomieniu cieszącego się dużą popularnością sklepu internetowego saturn.pl. Przez obecność w sieci marka w jeszcze większym zakresie będzie wykorzystywać swoje kompetencje doradcy technologicznego dla klientów. Nowe kanały komunikacji pozwolą także budować pozytywne i długofalowe relacje zarówno z obecnymi, jak i z potencjalnymi klientami.
-
W 2012 roku z sukcesem wystartowaliśmy ze sklepem www.saturn.pl, dzięki czemu jeszcze lepiej wykorzystujemy potencjał marki i umacniamy naszą pozycję na rynku. Sklep internetowy bardzo szybko zdobył popularność i cieszy się dużym zaufaniem kupujących. Dobrze wiemy, jak ważna jest technologia i wiedzą to również nasi klienci, którzy coraz więcej czasu spędzają w mediach społecznościowych. Dlatego nie może nas tam zabraknąć. Stawiamy na aktywny dialog z naszymi klientami – powiedział Marcin Rosati, Członek Zarządu Media Saturn Holding.
Obecność w mediach społecznościowych pozwoli także promować ofertę Saturna i docierać z nią bezpośrednio do kupujących. Wśród planowanych aktywności, oprócz informowania o bieżącej ofercie sklepów, znajdą się także promocje, konkursy i akcje specjalne. Cześć działań komunikacyjnych online skoncentrowana będzie na umieszczaniu porad, informacji i ciekawostek na temat najnowszych technologii oraz produktów dostępnych w sklepach Saturn.
Zobacz sklepy Saturn w centrach handlowych
Tagi: