W grudniu 2012r. we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej został otwarty pierwszy, pilotażowy salon Reserved w zupełnie nowej odsłonie. Sklep został zaprojektowany w oparciu o nowy koncept, którego celem jest odmłodzenie marki oraz stworzenie spójnego wizerunku występujących w jednej przestrzeni podstref: damskiej, męskiej i dziecięcej.
Hasłem przewodnim tego projektu jest „light loft”. Przestrzeń sklepu została stonowana do postaci light, poprzez wprowadzenie jasnej kolorystyki ścian, tekstur, posadzki. Zastosowanie takich materiałów jak naturalne, bielone drewno czy cegła dziurawka ułożona na sztorc, odkrywa dodatkowo nowe oblicze materiału powszechnie stosowanego. Uzupełnieniem jest szereg rozmieszczonych w salonie elementów dekoracyjnych tj. papier, drewno, metal. Dzięki tym zmianom wnętrza zyskały nowy wymiar, świeży powiew i zarazem indywidualny charakter.
Sklep Reserved w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu to pierwsza placówka, która została zmieniona według nowego konceptu. Kolejnym sklepem, który zostanie przearanżowany do nowego modelu będzie salon w CH Wola Park w Warszawie oraz w CH Veneda w Łomży. Otwarcia sklepów planowane są na marzec bieżącego roku.
Autorem projektu jest Studio 1:1 od 11 lat współpracujące z firmą LPP SA., które stworzyło koncepcję salonów oraz logo Reserved, w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
Zobacz salony Reserved w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Reserved w centrach handlowych
Tagi: