30 stycznia br. rozpoczęła się kampania reklamowa poświęcona supermarketom Bricomarché. Spoty telewizyjne, ukazujące tę sieć sklepów jako "sprawdzony i opłacalny pomysł na biznes", emitowane będą do 3 marca.
Założeniem kampanii jest zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności sieci marketów typu „dom i ogród” Bricomarché oraz przedstawienie potencjalnym franczyzobiorcom korzyści płynących z przystąpienia do Grupy Muszkieterów. Spoty o długości 30 i 45 sekund wyświetlane będą na antenie TVN24 oraz TVN CNBC. Od końca stycznia do początku marca wyemitowane zostaną ponad 300 razy.
-
Emitowany spot jest częścią szerszej kampanii informacyjnej promującej naszą sieć - mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalny centrali Bricomarché. -
Zgodnie ze strategią Grupy, pragniemy stale poszerzać zasięg naszej sieci marketów budowlanych. Liczymy, że dzięki kampanii telewizyjnej, informującej o możliwości prowadzenia własnej firmy pod szyldem Bricomarché oraz wynikających z tego korzyściach, uda nam się dotrzeć do osób, które szukają pomysłu na biznes.
Każdy przedsiębiorca przystępujący do Grupy Muszkieterów otrzymuje wszechstronne wsparcie, w tym doradztwo prawne i logistyczne, wiedzę niezbędną do uruchomienia sklepu oraz możliwość korzystania z nowoczesnej centrali zakupowej. Aby zostać franczyzobiorcą jednego ze sklepów Bricomarché należy podpisać m.in. Kartę Muszkietera, która stanowi zbiór standardów określających funkcjonowanie Grupy Muszkieterów. Niezbędny jest również wkład własny w wysokości 400 tys. zł lub równowartość 20% całej inwestycji. Udział finansowy, który ponosi nowy członek Grupy Muszkieterów jest kapitałem własnym, który od początku pracuje na wyniki spółki prowadzonej przez przedsiębiorcę.
Tagi: