Ruszyła kampania promocyjna Weltbildu

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-11-26 | 11:03
Pluszowe maskotki łosia Leosia rozdawane są do zakupów oraz jako nagrody w grach i konkursach (sms-owych, internetowych), jakie Weltbild przygotował dla swoich klientów z okazji zbliżających się Świąt. Łosie to jeden z wielu elementów świątecznej akcji promocyjnej Weltbildu, która potrwa do połowy grudnia. Jej celem jest budowanie pozytywnych skojarzeń z marką oraz zwiększenie sprzedaży produktów Weltbild i Świat Książki.
Pluszowy łoś pojawił się już w ubiegłe święta i szybko zyskał sympatię oraz popularność klientów. Powtarzając akcję w tym roku, Weltbild poszedł trochę dalej, personalizując łosia, jako swojego bohatera marki. Firma nadała mu imię i uczyniła go przewodnikiem po świecie swoich produktów, zarówno w sklepie internetowym, na Facebooku, w katalogu, jak i w księgarniach. Łoś Leoś reklamuje i poleca wybrane prezenty, ale także sam jest atrakcją dla klientów. Występuje w 2 kolorach i 3 różnych rozmiarach od 15 do 70 centymetrów, tworząc limitowaną edycję. Już od 22 listopada w sklepie internetowym Weltbild.pl na odwiedzających czekają codzienne gry i zabawy, podobnie w świątecznym katalogu wysyłkowym, gdzie prezentowana jest seria konkursów SMS. W księgarniach zaś firma stawia na zakupy rodzinne, dlatego tam odbędą się konkursy plastyczne dla dzieci.
Na potrzeby kampanii świątecznej Weltbild ponownie wdrożył dodatkowe funkcjonalności w sklepie internetowym. Mają one na celu ułatwienie wyszukiwania prezentów według kategorii tematycznych, np. dla niego, dla niej, dla dziecka. Oferta jest też promowana w cotygodniowym newsletterze wysyłanym do własnej bazy klientów, w witrynach i materiałach POS sieci księgarń Weltbild.
Dodatkowo akcję wspiera kampania zewnętrzna – mobilna, radiowa emitowana na antenie RMF FM i RMF Classic oraz internetowa w sieci Google, obejmująca także działania RTB oraz maillingi na portalach Onet.pl, Interia.pl. Dyskretny wizerunek łosia pojawi się również na outdoorze promującym najmocniejsze tytuły, należącego do spółki, wydawnictwa Świat Książki. Za kreację, planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dział marketingu Weltbild Polska.
Zobacz księgarnie Weltbild w centrach handlowych

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-03-30 do 2012-04-06

Zobacz także

Ruszyła kampania promocyjna Weltbildu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.