Firma zaangażowała też topowych modeli z najlepszych międzynarodowych agencji. W zespole znaleźli się: Mona Johannesson, Andrew Smith, Malcolm Jackson i Vinnie Woollston. Po raz pierwszy została pokazana również damska kolekcja marki camel active.
Tłem kampanii jest Mongolia. Setki tysięcy kilometrów kwadratowych dziewiczej przyrody i frapująca kultura myśliwych polujących z orłami świetnie oddają filozofię marki camel active, jej ducha przygody i wolności. Kraj zamieszkały przez dumnych i pełnych inwencji ludzi stał się więc źródłem inspiracji dla kampanii "Tracing Heritage" (Na tropach dziedzictwa) i zdjęć kolekcji jesień-zima 2013/14.
Prace nad kampanią zostały zilustrowane przez relację z podróży modela Vinniego Woollstona:
-
Mam na imię Vinnie i należę do międzynarodowej ekipy camel active, składającej się z czwórki modeli. Jest z nami fotograf Beau Grealy, a dwaj pozostali modele męscy to Andrew i Malcolm. Pojechaliśmy do kraju chanów na sześciodniową sesję zdjęciową. Tutaj spotkaliśmy się ze szwedzką modelką Moną, która w sesji zdjęciowej do kampanii camel active po raz pierwszy zaprezentuje kolekcję odzieży damskiej. A teraz nadszedł czas, aby wyruszyć w podróż.
Tagi: