W Galerii Wisła powstał pierwszy w Płocku koncept pop-up store. W lokalu na pierwszym piętrze, obok sklepu BIG STAR, do 15 października można zrobić zakupy w sklepie KIDSWORLD. Sklep dziecięcy oferuje stylowe stylizacje dla dziewczynek i chłopców. W sprzedaży posiada ubrania wysokiej jakości od polskich producentów. Marki oferowane przez sklep to m.in.: All for kids, kid's by voga, MałaMi, M&M, Chillout, by Mimi.
- Idea pop-upów opiera się na zaskoczeniu oraz tworzeniu unikatowych sklepów, działających przez krótki czas. Taka nietypowa formuła sprzedaży jest idealną okazją do przetestowania przez lokalnych przedsiębiorców swojego pomysłu, nawiązania relacji z szeroką rzeszą klientów, a także poznania specyfiki działalności w galerii handlowej
– informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła
Już 21 października ruszy kolejny pop-up store: do końca roku klienci będą mogli skorzystać z oferty marki FIBARO. W salonie FIBARO Experience Center będzie można się przekonać w jaki sposób działa inteligentny dom. Dzięki systemowi FIBARO za pomocą jednego gestu można zaparzyć kawę, sterować oświetleniem, lub zamienić pokój w kino domowe. W salonie znaleźć będzie można również designerskie włączniki i gniazda, profesjonalne taśmy led i wiele więcej.