Posiadająca 33 salony stacjonarne marka eleganckiej odzieży męskiej Giacomo Conti podała oficjalną datę uruchomienia swojego firmowego sklepu internetowego. Z dniem 1 lipca 2013 roku strona sklep.giacomo.pl została aktywowana, stając się dodatkowym źródłem dystrybucji.
Sklep online ma z jednej strony stanowić alternatywę dla stałych klientów, którzy nie zawsze mają czas odwiedzić stacjonarne salony mody, z drugiej – ma również przyciągnąć uwagę nowych potencjalnych klientów. –
Uwzględnienie sektora e-commerce w strategii rozwoju firmy było krokiem koniecznym, by nie pozostać w tyle - powiedziała Magdalena Nowaczyk, specjalista ds. marketingu w Giacomo Conti. -
Coraz więcej mężczyzn dokonuje zakupów przez Internet, doskonale znając swoje rozmiary i potrzeby. Oszczędność czasu i szybka możliwość porównania cen oraz produktów to atuty mające w obecnych czasach niemałą wartość. Patrząc choćby na Wielką Brytanię, gdzie minione pięć lat przyniosło 12% wzrost sprzedaży odzieży męskiej - stało się tak nie tylko dzięki lepszemu zarządzaniu markami dla mężczyzn, ale i dzięki otwarciu się branży na sprzedaż internetową.
W asortymencie e-sklepu znajdą się wszystkie produkty dostępne w salonach stacjonarnych oprócz garniturów. –
Wyznajemy zasadę, ze garnitur powinien leżeć na mężczyźnie jak druga skóra – bez przymiarki i delikatnych poprawek krawieckich bezpośrednio na sklepie jest to bardzo trudne – wyjaśnia przedstawiciel Giacomo Conti.
Zobacz salony Giacomo Conti w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Giacomo Conti
Tagi: