Rusza nowa kampania reklamowa Telepizzy

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-01-04 | 11:03
Poinformowanie klientów o najnowszej, dużej pizzy American Pan oraz kontynuowanie budowania świadomości społeczeństwa, że w Telepizzy można zjeść nie tylko smacznie, ale i nie drogo, to podstawowe cele, na które stawia firma w nowej kampanii. „Duża American Pan za 21 zł w lokalu”- akcja marketingowa ruszyła 2 stycznia 2010 r.
Kampania reklamowa została zbudowana w oparciu o założenie, że klienci często sięgają po radę znajomych na temat tego, gdzie można dobrze zjeść. Reklama w telewizji i kinie ma im pomóc w dokonaniu słusznego wyboru.
Telepizza chce pokazać, że za jedyne 21 zł w lokalu można otrzymać dużą pizzę stworzoną na bazie ciasta American Pan. Delikatna, puszysta, a zarazem chrupiąca, oparta o amerykański styl, z wyselekcjonowanymi składnikami oraz dodatkiem oliwy z oliwek to najnowsza propozycja firmy, która jest przygotowana specjalnie dla wymagających Klientów.
- Naszym celem jest zainteresowanie nowym smakiem klientów, którzy do tej pory podobne w smaku pizze jadali u naszej konkurencji. Wierzymy, że po skosztowaniu „American Pan” nie będą chcieli spróbować pizzy z innych pizzerii – stwierdza Dariusz Bąk, Dyrektor Generalny w Telepizza Sp. zo.o. – Naszymi odbiorcami są zazwyczaj ludzie młodzi oraz w średnim wieku. Zdecydowaliśmy się na ten sposób przekazu, gdyż uważamy, że kino jak i telewizja najbardziej przyciągają młodych ludzi – dodaje Dariusz Bąk.
 
Akcja promocyjna ma przekonać zarówno dotychczasowych klientów, jak i przyszłych, do spróbowania nowego smaku pizzy oraz zachęcić ich do coraz częstszego odwiedzania lokali Telepizzy. Kreacje kampanii mają rozpocząć się 2 stycznia w telewizji oraz 7 stycznia w kinach. Planowaniem i zakupem mediów zajął się jak zawsze dom mediowy Pan Media Western.
 
Telepizza to marka, która poza Polską znana jest w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia, Kolumbia oraz Chiny. Na świecie liczy 1179 lokali. Pierwszy lokal powstał
w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Sieć utworzona we wspomnianych krajach składa się z ponad 700 lokali. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r. Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 122 restauracje i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Rusza nowa kampania reklamowa Telepizzy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.