Rusza dystrybucja katalogu IKEA 2011

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-08-19 | 09:19
23 sierpnia rusza dystrybucja katalogu IKEA 2011, który w ciągu trzech tygodni trafi do około 5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Tym razem szczególnie koncentruje się na znajdowaniu miejsc na wszystkie ważne rzeczy w życiu – zdjęcia ślubne, wyszczerbiony wazon po babci, miejsce na harce dzieci, hobby i oczywiście na odpoczynek.
W polskiej wersji katalogu pokazanych jest więcej wnętrz o małych powierzchniach, charakterystycznych dla naszego rynku. Mały pokój może być większy niż się wydaje. Niewielkie wnętrza wymagają dużej wyobraźni, sprytniejszych rozwiązań i wielofunkcyjnych mebli, by dobrze spełniały różne role każdego dnia.
IKEA powoli przekonuje Polaków do mebli w różnych stylach, ale wie, że ciągle jeszcze podobają się te w ciemniejszych kolorach, ponieważ wydają im się solidniejsze. Natomiast białe kuchnie już sprzedają się świetnie.
Dostosowywanie do lokalnych potrzeb nie dotyczy tylko stylu i warunków mieszkaniowych, ale także zasobności portfeli. IKEA po raz kolejny obniża ceny produktów. W tym roku zainwestowała w Polsce ponad 60 milionów złotych, by obniżyć ceny najchętniej kupowanych produktów. Katalog i ceny w nim zawarte obowiązują od pojawienia się katalogu przez cały rok.
Tegoroczna kampania promująca Katalog IKEA 2011 ruszyła 16 sierpnia i obejmuje między innymi ogólnopolskie kanały TV oraz najpopularniejsze polskie portale internetowe. Spot telewizyjny został zaadaptowany na lokalne potrzeby przez JWT Warszawa. Przygotowano dwie wersje spotu. Pierwsza informuje o rozpoczynającej się dystrybucji Katalogu IKEA 2011. Druga dodatkowo przedstawia przykładowe produkty w nowych, niższych cenach. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Kampania będzie mała również swoje odzwierciedlenie w internecie. Kreacje interaktywne przygotowuje K2 Internet, a za zakup powierzchni reklamowych w sieci odpowiada dom mediowy ACR.
IKEA zaprasza też wyselekcjonowanych blogerów prowadzących opiniotwórcze blogi w kategorii lifestyle i dekoracja wnętrz. Otrzymają oni spersonalizowany katalog IKEA 2011 XXL, a następnie zrecenzują go na swoich blogach. Działania prowadzone będą też na Facebook’u. Za kampanię marketingu społecznościowego odpowiada Heureka. Katalog będzie dostępny w wersji elektronicznej na stronie internetowej IKEA.pl, a także, jako nowość, do pobrania na iPhone.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-07-28 do 2010-07-28

Zobacz także

Rusza dystrybucja katalogu IKEA 2011

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.