Najemcy Galerii Jurajskiej kontynuują modernizację swoich lokali. Kolejne marki właśnie zdecydowały się na powiększenie salonów, a tym samym działalności w największej galerii handlowej w Częstochowie. Do galerii weszli także nowi najemcy.
Najemcy inwestują w większy metraż
Od kilku miesięcy salony znajdujące się w Galerii Jurajskiej przechodzą modernizację. Część najemców zdecydowała się na odświeżenie wnętrz, część na ich powiększenie lub powiększenie i przeprowadzkę. Od początku roku taki ruch wykonało już 13 sklepów m.in. Big Star, Giacomo Conti, Lee/Wrangler i ECCO.
Także ostatnie tygodnie przyniosły zmiany. Z początkiem maja zakończył się w galerii remont sklepu Coccodrillo. Najemca zdecydował się na odświeżenie lokalu. Z kolei pod koniec maja OCHNIK rozpoczął swoją działalność w prawie dwukrotnie większym salonie, zwiększając powierzchnię najmu z ponad 102 m kw. na 162,88 m kw.
Na większy salon, ale w nowej lokalizacji zdecydowała się z kolei marka Intermoda/Tom Tailor, przenosząc się z 87,51 m kw. do salonu mającego 136,56 m kw. Taki sam ruch wykonał także salon Ryłko, zamieniając powierzchnię na większą o 56,53 m kw.
– Nasi najemcy, zwłaszcza z branży odzieżowej i obuwniczej, osiągają w ostatnich miesiącach bardzo dobre wyniki finansowe, notując konsekwentny wzrost obrotów. Wpływ na to miały m.in. liczne inwestycje Jurajskiej w komfort wizyt klientów, a także rosnąca frekwencja, zwłaszcza rekordowy 2016 roku. To skłoniło właścicieli marek i franczyzobiorców do inwestycji w nową aranżację lub większy lokal ze znacznie szerszą ofertą. Sami najemcy w modernizację swoich salonów zainwestowali już łącznie ponad 7 milionów złotych. Ta skala pokazuje tylko, jak bardzo cenią sobie tutejszy rynek i rozwój w naszej galerii – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Takie ruchy najemców w Galerii Jurajskiej nie są jednak nowością. Na przestrzeni ostatnich 2 lat kilkunastu najemców zdecydowało się na podobne zmiany. W większości są to marki, które w galerii są od jej otwarcia.
Najemcy widzą, że Jurajska się zmienia. Galeria od kilku miesięcy mocno inwestuje w swój rozwój, a nasi partnerzy biznesowi idą tym samym tropem. Rozwój działalności dotychczasowych marek pokazuje jak bardzo doceniane są te zmiany
– mówi Roman Bugajczyk.
Nowe otwarcia
W Galerii Jurajskiej przybywa także nowych najemców. Z początkiem czerwca swój supermarket uruchomiła tutaj Biedronka. Portugalska sieć zdecydowała się na lokal mający 1618 m kw. – jeden z większych w centrum handlowym. Nowy operator spożywczy zastąpił Almę, która pod koniec 2016 roku zamknęła swój sklep.
Z kolei w połowie czerwca w galerii otwarto salon marki Recman. Ta polska marka odzieżowa, w ofercie której znajdują się ubrania dla mężczyzn, zajęła lokal o powierzchni 87,51 m kw. Dołączając tym samym do grona takich marek jak Vistula, Bytom, Wólczanki, Giacomo Conti, Lavard czy sklepu multibrandowego Men’s Casual. Ten ostatni najemca otworzył swój mający 58,94 m kw. salon w połowie marca tego roku. Tym samym od początku 2017 roku w centrum handlowym pojawiło się już 5 nowych najemców.
– Galeria rozwija się wielotorowo. Z jednej strony są to inwestycje w komfort klienta m.in. udogodnienia na parkingu, nowe parkingi rowerowe czy bezpłatne wi-fi, z drugiej strony jest to nieustanna inwestycja w relacje z najemcami. W obu przypadkach nasze działania przynoszą efekty. Dzięki inwestycjom zwiększamy liczbę klientów, ale także przyciągamy nowych najemców i zachęcamy dotychczasowych do rozwoju. Efektem tego jest ponad 6,5 miliona klientów w 2016 roku i prawie całkowicie skomercjalizowana galeria – mówi Bugajczyk.