Odbiór przesyłki w dogodnym terminie i miejscu to dla klienta istotna przesłanka przy wyborze sklepu online, w którym dokona zakupu. Dzięki wdrożeniu usługi Paczka w RUCHu, klienci sklepu internetowego Komputronik.pl mają możliwość skorzystania z dodatkowego sposobu dostawy w bardzo konkurencyjnej cenie. Zamówiony towar mogą teraz odbierać w dowolnie wybranej spośród 2 200 placówek zlokalizowanych w dużych i mniejszych miastach oraz na terenach wiejskich, w dogodnych godzinach, nie czekając w długich kolejkach i bez konieczności umawiania się z kurierem.
-
W ostatnich latach Internet zmienił zachowania konsumentów, którzy chcą kupować szybko, tanio i wygodnie. Wymaga to od firm działających na rynku e-commerce wprowadzania kolejnych udogodnień, które usprawnią i przyspieszą procedury zakupowo-logistyczne. Ruch ze swoim blisko stuletnim doświadczeniem w handlu i logistyce cieszy się bardzo wysokim poziomem zaufania, co wpływa bezpośrednio na zainteresowanie naszą usługą Paczka w Ruchu. Docieramy też do każdego klienta. Oprócz gęstej sieci punktów naszą przewagą jest również nowoczesna i sprawna logistyka, dzięki której od lat codziennie rano do kiosków trafiają poranne gazety. Paczka w RUCHu jest niezawodną i wygodną usługą. Jestem przekonany, że klienci sklepu Komputronik.pl bardzo szybko dostrzegą jej zalety – mówi Dariusz Stolarczyk, wiceprezes Ruch S.A.
Komputronik.pl to internetowy sklep największej w Polsce sieci sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych. W jednym miejscu klienci mają dostęp do kilkudziesięciu tysięcy produktów IT, AGD oraz RTV. W ofercie znajdują się również marki własne Komputronik, takie jak California Access, Accura, Fassino, Q-line.
-
Zadowolenie klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego stale poszerzamy ofertę produktową i dbamy o jakość świadczonych usług. W przypadku sklepu internetowego dostawa jest bardzo istotna. Sposób odbioru przesyłki powinien być przede wszystkim wygodny, a zamówienie powinno znaleźć się w rękach klientów jak najszybciej. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Ruchem i zaproponowanie możliwości odbioru towaru w kioskach w całej Polsce. To już kolejna opcja dostawy, zatem każdy klient będzie mógł znaleźć najlepsze dla siebie rozwiązanie – mówi Sławomir Komiński, dyrektor e-commerce Komputronik S.A.
Tagi: