W przeciągu ostatniego miesiąca Toys4Boys otworzyło swoje nowe stoiska w Poznań City Center, Galerii Katowickiej, Galerii Kazimierz w Krakowie oraz Wola Park w Warszawie. Salony funkcjonują jako wyspy na terenie centrów handlowych i mają powierzchnie od 9mkw. do 12 mkw.
Oprócz tego marce udało się otworzyć sklep w Trójmieście. Salon w CH Riviera w Gdyni ma 40 mkw. i przyciąga potencjalnych klientów od 25 października. Niedawno powstał także sklep franczyzowy na terenie centrum handlowego Osowa w Gdańsku.
Jak mówią przedstawiciele firmy, to nie koniec nowości. Jeszcze do końca 2013 roku marka planuje otworzyć kolejne stoisko w jednej z polskich galerii.
Firma Toys4Boys powstała pod koniec 2005 roku. W tym samym czasie powstał sklep internetowy, który od razu odwiedziło prawie 4 tysiące osób (obecnie notowane jest około 10 tys. wizyt dziennie).
Toys4Boys stara się dostarczać na polski rynek gadżety i zabawki dostępne do tej pory jedynie za granicą, by jeszcze bardziej podkreślić swoją wyjątkowość i oferować klientom oryginalne prezenty na każdą okazję.
Tagi: