Krakowski Kredens posiada aktualnie 44 sklepy. Najwięcej znajduje się w Warszawie oraz Krakowie, choć lokale mieszczą się także w 15 innych miastach Polski. W minionym roku sieć otworzyła 6 nowych punktów handlowych, a 3 sklepy, celem poprawienia rentowności, zostały zamknięte. Podsumowując te działania rok 2013 był dla firmy udany, a zysk operacyjny okazał się wyższy niż rok wcześniej.
Firma prócz działań na polskim rynku intensywnie rozwija się także za granicą. Obecnie funkcjonuje 5 sklepów we Francji, Szwecji, Austrii, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii, które współpracują z marką sprzedając jej produkty. -
W dalszym ciągu planujemy podejmować działania zmierzające do pozyskania przychodów ze sprzedaży towarów za granice naszego kraju - mówi Ewa Lewek, wiceprezes zarządu Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska S.A.
Krakowski Kredens posiada strone internetową oraz profil na Facebooku, nie ma jednak własnego e-sklepu. Jak tłumaczy Ewa Lewek, produkty Krakowskiego Kredensu dostępne są za pośrednictwem sklepu internetowego alma24.pl stąd sieć nie planuje działań mających na celu wprowadzenie sprzedaży on-line. Aczkolwiek być może w najbliższym czasie strona marki zostanie nieco odświeżona, by była bardziej przyjazna dla klientów, m.in. poprzez narzędzia umożliwiające dokonywanie na bieżąco zmian celem zwiększenia aktualności informacji.
Krakowski Kredens stawia na rozwój punktów handlowych o optymalnej powierzchni 50-55 mkw. w centrach handlowych na terenie dużych miast. Juz teraz zapowiada otwarcie nowych placówek, między innymi w Olsztynie i Lublinie. Podobnie jak istniejące, nowe sklepy sieci będą charakteryzować się przede wszystkim wystrojem spójnym z nazwą firmy oraz asortymentem, którego istotną cechą są estetyczne opakowania nawiązujące do klimatu dawnej Galicji.
Tagi: