Rozrywka i rekreacja kluczem do sukcesu Blue City

2017-10-26 | 09:39

Wyniki badań Colliers International zawarte w raporcie „Nadchodzi zmiana? Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych” są jednoznaczne. Blue City jest jednym z centrów handlowych o najszerszej ofercie rozrywkowo-rekreacyjnej w Polsce.

Eksperci Colliers International przeanalizowali pod tym kątem ponad 270 centrów handlowych zlokalizowanych w osiemnastu największych ośrodkach miejskich w naszym kraju. Warszawskie Blue City i łódzka centrum zdecydowanie prowadzą w rankingu, odzwierciedlając tym samym aktualne światowe trendy. Według Colliers International dla konsumentów obecnie liczy się przyjazne i zrównoważone otoczenie, w którym robią zakupy i spędzają swój wolny czas. Oznacza to, że szczególne znaczenie ma obecnie planowanie i optymalne oraz kreatywne wykorzystanie przestrzeni przeznaczonych pod rozrywkę i rekreację w centrach handlowych.

Blue City świetnie wpasowuje się w ten trend, wykorzystując nowe technologie do urozmaicenia oferty. To tutaj znajduje się jeden z najciekawszych konceptów rozrywkowych w Polsce - pole do gry w minigolfa wzbogacone o elementy UV i 3D (Time Machine Minigolf). Centrum stawia bardzo mocno na aspekt rodzinny – dlatego na najmłodszych czeka wielka Sala Zabaw Inca Play, w której można zamówić przyjęcie urodzinowe z atrakcjami VR. Na terenie Centrum znajdują się także: miniboisko do piłki nożnej Kraina Futbolu, tor do jazdy samochodami RC ATA Świat Modeli, klub Jatomi Fitness, boisko do squasha Squash City i studio tańca Egurrola Dance Studio. Coś dla siebie znajdą też miłośnicy planszówek dzięki salonowi Graal. Na terenie Blue City znajduje się także klub Lucid, w którym regularnie organizowane są imprezy taneczne i wydarzenia.

- Dzisiaj w Blue City znajduje się wiele unikalnych konceptów rozrywkowych. Przyczyn takiego stanu rzeczy należy szukać w przeszłości – budynek centrum handlowego, który zdecydował się wybudować pierwszy właściciel, był ogromny i bardzo wysoki – w sumie siedem kondygnacji. Na wyższych piętrach ciężko było umieścić regularne sklepy z odzieżą czy obuwiem, byliśmy więc zmuszeni do szukania innych rozwiązań, które miały nie tylko przynieść nam pieniądze z czynszu, ale też przyciągać ludzi. Dlatego, niejako z konieczności, wprowadziliśmy do Blue City rozrywkę i takie koncepty, na które w innych centrach handlowych zazwyczaj nie ma miejsca. Dzięki temu wyprzedziliśmy swoje czasy i obecnie, kiedy jest to modne, mamy więcej rozrywki niż ktokolwiek inny

– tak o genezie konceptu rozrywki w Centrum mówi dyrektor zarządzający Centrum, Yoram Reshef

Koncepty stałe to jednak nie wszystko – w Centrum regularnie odbywają się różnego rodzaju wydarzenia: targi, jarmarki, kiermasze, festiwale, koncerty i spotkania. Średnio co miesiąc organizowane jest duże wydarzenie specjalne dla rodzin z dziećmi, często oparte o znane i lubiane licencje. W 2017 roku motywami przewodnimi były między innymi przygody Świnki Peppy, Maszy i Niedźwiedzia oraz Strażaka Sama, w Blue City odbył się także pierwszy w Polsce LEGO® Festival.

- Wydarzeniom towarzyszy przemyślana komunikacja, której częścią jest wyróżniający się wśród komunikatów konkurencji kanał w serwisie YouTube. W ostatnich miesiącach postawiliśmy na reklamy pre-roll. Taka forma promocji bardzo dobrze sprawdza się przy promocji wydarzeń, w szczególności jeśli chodzi o nasz główny target, czyli rodziny z dziećmi. Kontynuowaliśmy także prowadzenie formatu Blue City TV – nasze filmy video na początku tego roku przestały być zwykłą relacją z eventów. Oddaliśmy głos naszym klientom, najemcom i organizatorom. W ten sposób odbiorca może poczuć się, jakby naprawdę był w centrum wydarzeń

– mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City

Liczby potwierdzają, że tak prowadzona komunikacja jest receptą na sukces  – dowodem na to jest wysoka pozycja we wrześniowym rankingu MUSE - kanał Blue City w serwisie YouTube osiągnął trzecie miejsce wśród centrów handlowych pod względem liczby wyświetleń.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Blue City

Rozrywka i rekreacja kluczem do sukcesu Blue City

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.