Rośnie sprzedaż gier w salonikach Kolportera

2018-02-05 | 12:28

O ponad 60 proc. – w porównaniu do 2016 r. – wzrosła w salonikach Kolportera w 2017 r. sprzedaż produktów gamingowych. To m.in. doładowania do platform Steam i Origin, doładowania do konsol, karty Google Play oraz różnego rodzaju gry.

Wprowadzanie do oferty saloników produktów dla graczy Kolporter rozpoczął w 2015 r. Jak twierdzą przedstawiciele spółki ta zupełnie nowa kategoria produktów okazał się na tyle rozwojowa, że Kolporter zdecydował się poszerzać ofertę gier i produktów gamingowych.

– Ubiegły rok był dla nas znaczący jeśli chodzi o rozwój oferty gamingowej. W naszych salonikach pojawiły się m.in. doładowania do najpopularniejszych platform z grami – Steam i Origin, które bardzo szybko stały się jednymi z najchętniej kupowanych produktów w tej kategorii. Wprowadziliśmy także nowe rozwiązania, wspierające sprzedaż. Gaming to kategoria bardzo zróżnicowana i wymagająca określonej, zupełnie nowej wiedzy sprzedażowej. To zarówno produkty fizyczne, jak i elektroniczne, gry, ale także doładowania do konkretnych gier, doładowania do specjalnych platform z grami, dodatkowe bonusy do gier, specjalne narzędzia płatnicze dla graczy itp., itd. Dlatego też w 2017 r. przygotowaliśmy dla naszych ajentów cykl specjalnych szkoleń, dzięki którym mogli lepiej poznać te produkty, a w efekcie jeszcze skuteczniej je sprzedawać

– mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Aktualnie – oprócz doładowań do platform Steam i Origin – miłośnicy gier mogą kupować w salonikach Kolportera również m.in. doładowania do Battle.net – platformy do gry wieloosobowej firmy Blizzard Entertainment, doładowania do gier „Counter Strike GO”, „League of Legends”, „World of Tanks” oraz doładowania do konsol Xbox, Playstation i Nintendo.

– W tym roku chcemy jeszcze poszerzyć portfolio produktów gamingowych. Na pewno będziemy uważnie obserwowali rynek, tak aby jak najszybciej wprowadzać te towary, które będą poszukiwane przez miłośników gier. Zakładamy, że najnowsza kategoria, jaką jest w naszej ofercie gaming, w bardzo krótkiej perspektywie może stać się jedną z wiodących grup produktowych – mówi Dariusz Materek.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Kolporter

Rośnie sprzedaż gier w salonikach Kolportera

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.