Dynamiczny rozwój sieci jest konsekwencją wdrażanej z powodzeniem od 2008 roku długoterminowej strategii rozwoju sieci opartej na franczyzie.
-
Zamierzamy nadal się rozwijać. W zależności od dostępności lokalizacji w tempie około 15-20 punktów rocznie. W pierwszym półroczu 2013r. otworzymy ponad 10 nowych stoisk (negocjacje trwają). W pierwszej połowie 2013r. Mamy za sobą już otwarcia m.in. w Galerii Dominikańskiej, Auchan Gdańsk,, Plejadzie Sosnowiec, Galerii MM Poznań, Factory Annopol Warszawa - potwierdza Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium Sp. z o.o.
Marka Teletorium wyróżnia się bogatą ofertą najnowszych akcesoriów i urządzeń, które często nie są dostępne w innych placówkach sprzedażowych. Firma odznacza się przede wszystkim dużym doświadczeniem w branży GSM, a także fachową obsługą, którą tworzą specjaliści doradzający klientom w doborze sprzętu oraz prowadzący usługi serwisowe.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o punktach Teletorium w centrach handlowych
Tagi: